adexo3
۲۵۷۵۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قول گواردیولا به هواداران آرسنال

سرمربی بایرن‌مونیخ به هواداران آرسنال قول انجام کاری را در بازی برگشت دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بایرن‌مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) در حالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میزبان خود، آرسنال شد که هواداران قهرمان آلمان نسبت به قیمت بالای بلیت‌های این بازی معترض بودند.

هواداران بایرن‌مونیخ البته به طرز جالبی اعتراض خود به گرانی بلیت‌های این بازی برای ورود به ورزشگاه امارات را اعلام کردند. آنها با خود پلاکاردهایی را به داخل ورزشگاه بردند که روی آنها نوشته شده بود: «۶۴ پوند برای یک بلیت، اما بدون هواداران، فوتبال یک پنی هم نمی‌ارزد».

طرفداران بایرن در بازی شب گذشته همچنین با پنج دقیقه تأخیر وارد ورزشگاه خانگی آرسنال شدند، هرچند هواداران لندنی برای دلجویی از آنان و به منظور جبران رفتار سرد مسئولان ورزشگاه امارات، هواداران مونیخی را به هنگام ورود به جایگاه‌شان تشویق کردند.

پپ گواردیولا به هوادارن آرسنال قول داد که در بازی برگشت دو تیم در تاریخ چهار نوامبر ۲۰۱۵ (۱۳ آبان)، هواداران توپچی‌های لندن بلیت قیمت مناسبی برای حضور در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا نصیب‌شان شود.

سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ به نوعی در کنایه به سران باشگاه آرسنال گفت: با آرسن ونگر صحبت خواهم کرد که برای دفعه بعد قیمت بلیت برای هواداران ما مناسب‌تر تمام شود اما ما با قیمت بلیت مناسب از هواداران آرسنال پذیرایی خواهیم کرد. آنها می‌توانند با خیال راحت برنامه سفر خود به مونیخ را بچینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج