adexo3
۲۵۷۶۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن‌خال: حرکت مارسیال احمقانه بود

سرمربی منچستریونایتد از زننده تنها گل تیمش در بازی مقابل زسکامسکو انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز فن‌خال، سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل زسکا مسکو در شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان از آنچه «اقدام غیرمعمول و احمقانه» آنتونیو مارسیال، ستاره جوان فرانسوی تیمش نامید، انتقاد کرد.

وی از مارسیال بابت خطای هندی که پنالتی رقیب را رقم زد، ابراز ناراحتی کرد و گفت: او واکنش احمقانه‌ای نشان داد اما فکر کنم قبل از حرکت مارسیال و برخورد توپ به دستش، باید حمله حریف به خاطر آفساید قطع می‌شد. البته نمی‌توانم نظر قطعی بدهم. این اولین بار بود که چنین حرکتی را از مارسیال می‌دیدم. آن پنالتی برای ما بدشگون بود، چون بازی را تحت کنترل داشتیم. در نیمه اول سریع ظاهر نشدیم و در تصاحب توپ کند عمل کردیم اما در ۴۵ دقیقه دوم روند تیم بهتر شد. گلی زیبا زدیم و می‌توانستیم پیروز شویم اما در فوتبال کلمات «می‌توانستیم» و «باید» به تنهایی ضمانت اجرایی ندارند!

فن‌خال در پاسخ به این سوال که آیا بین دو نیمه از عملکرد شاگردانش عصبانی بود، عنوان کرد: بین دو نیمه راهکارهای پیروز شدن را به بازیکنانم گفتم. این موضوع خیلی مهم‌تر از عصبانی‌ شدن است. اقداماتی شبیه هند مارسیال احمقانه است اما به هرحال همه ما انسان هستیم و اشتباه می‌کنیم. عصبانیت واژه درستی نیست. شاید کمی احساس ناکامی می‌کردم، چون در نیمه‌اول بسیار کند بودیم.وقتی مانند این بازی ما به مقدار زیادی توپ را در اختیار دارید باید کار صورت دهید اما تیم من کاملاً منفعلانه عمل کرد. به همین دلیل در نیمه‌دوم تاکتیک تیم را تغییر دادم و دیدید که بهتر شدیم. سزاوار تساوی و شاید حتی برد بودیم.ریتم بازی را سریع کردیم . روند انتقال خوبی داشتیم. به همین دلیل فرصت‌های زیادی خلق کردیم؛ هر چند استفاده مناسبی نبردیم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان با تمجید از مارسیال به حرف‌هایش خاتمه داد: او قدرتمندانه بازی کرد و خوشبختانه همیشه در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد. برای یک جوان ۱۹ ساله این حجم سازگاری و تطابق با شرایط تحسین‌برانگیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج