adexo3
۲۵۷۷۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیگرینی: نشان دادیم که تیم خوبی هستیم

سرمربی شیلیایی منچستر سیتی به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سویا پرداخت و آنها را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از DPA، منچستر سیتی در یکی از دیدارهای حساس هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سویا اسپانیا بود. درحالیکه فیروزه‌ای پوشان با یک گل از مهمان خود عقب افتادند اما در نهایت موفق شدند که با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رسانند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورند.

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچستر سیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سویا راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: همچنانکه پیش بینی می‌کردیم بازی بسیار سختی بود. بازی کردن برابر تیم خوب سویا که قهرمان فصل قبل لیگ اروپا است اصلا آسان نیست اما ما مصمم بودیم که در این دیدار به پیروزی برسیم. توانستیم سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم و در نهایت هم بازی را به سود خود به پایان رسانیم. با این پیروزی که به دست آوردیم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

پیگرینی ادامه داد: برابر سویا به مشکل خوردیم و نمی‌توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم به همین خاطر تصمیم گرفتم که دست به تغییراتی بزنم. مهاجمی روی نیمکت خود نداشتیم. تصمیم گرفتم که به یایا توره آزادی عمل بیشتری بدهم تا این بازیکن بتواند به راحتی در کارهای هجومی شرکت کند. خوشبختانه این تغییر جواب داد و گل دوم سیتی روی پاس توره به ثمر رسید. از این پیروزی که به دست آوردیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

این دومین پیروزی پیاپی است که منچستر سیتی به دست می آورد. شاگردان پیگرینی با این پیروزی ۶ امتیاز شدند و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند. یوونتوس با ۷ امتیاز صدرنشین این گروه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج