۲۵۷۸۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زمان بازگشت روبن به ترکیب بایرن مونیخ

در حالی که مدت خانه‌نشینی بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ تمدید شده است، هم‌تیمی هلندی او آماده بازگشت به میادین است.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که مدت خانه‌نشینی بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ تمدید شده است، هم‌تیمی هلندی او آماده بازگشت به میادین است.

آرین روبن اعلام کرد آماده است در بازی شنبه هفته آینده باواریایی‌ها به میدان برود. روبن ۳۱ ساله که ماه مارس به دلیل پاره شدن عضلات شکمش خانه‌نشین شده بود، ماه گذشته در بدو بازگشتش به میادین بار دیگر از ناحیه کشاله ران آسیب دید. او اما اکنون آماده است که شنبه هفته آینته بایرن مونیخ را در پذیرایی از تیم کلن در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا همراهی کند.

او در این خصوص به نشریه کیکر گفت: احساس بسیار خوبی دارم. من با تیم زیر ۲۳ ساله‌های باشگاه تمرین کرده‌ام. به نظر می‌رسد که وضعیتم برای حضور در بازی شنبه خوب است. اگر اوضاع به همین منوال ادامه داشته باشم، شنبه به میدان بازخواهم گشت.

علاوه بر روبن، هم‌تیمی او مهدی بن‌عطیه هم که دچار مصدومیتی عضلانی شده بود، آماده بازگشت به ترکیب باواریایی‌هاست. این در حالی است که گفته می‌شود فرانک ریبری به مصدومیتی جدید دچار شده و مدت خانه‌نشینی او تمدید خواهد شد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، ریبری ۳۲ ساله که از اواسط ماه مارس به خاطر مصدومیت قوزک پا برای بایرن مونیخ بازی نکرده است، در تمرینات روز گذشته (چهارشنبه) شرکت کرده بود، اما تنها ۱۷ دقیقه دوام آورد، چرا که مصدومیت قوزکش تشدید شد.

در همین حال هولگر بداشتوبر، مدافع باواریایی‌ها نیز به زمین تمرینی سابنر استراسه بایرن مونیخ برگشته است تا روند ریکاوری خود را در کنار سایر اعضای تیم پیگیری کند. این بازیکن ۲۶ ساله که ماه دسامبر سال ۲۰۱۲ دچار پارگی رباط صلیبی شد، هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است، اگرچه او فصل گذشته در مقطعی کوتاه برای بایرن مونیخ بازی کرد.

طبق گزارش نشریه اشتوتگارتر زیتونگ، دفاع وسط باواریایی‌ها ممکن است در پنجره نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه بایرن مونیخ را ترک و برای شش ماه به طور قرضی به اشتوتگارت ملحق شود تا از این طریق به روند بازگشت خود به ترکیب اصلی غول‌های مونیخ سرعت بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج