adexo3
۲۵۸۴۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حنیف در آستانه محرومیت از دربی

مدافع استقلال با وجود این که به تازگی یک جلسه محرومیت را مقابل پدیده در مشهد سپری کرد بار دیگر در آستانه محرومیت از دربی قرار گرفته است.

ورزش سه: حنیف عمران زاده بعد از این که جدال با پدیده در مشهد را به دلیل محرومیت از دست داد در بازی با استقلال خوزستان هم یک کارت زرد از داور گرفت تا طبق قوانین انضباطی سازمان لیگ در آستانه محرومیت از دربی ۸۱ پایتخت قرار بگیرد.

با توجه به این که بازیکنان حاضر در لیگ برتر دفعه اول به خاطر دریافت سه اخطار از حضور در یک بازی محروم خواهند بود و دفعه دوم با دریافت تنها دو اخطار دوباره محروم می شوند حنیف با اخطاری که در بازی با استقلال خوزستان دریافت کرد نامش در جمع بازیکنان در آستانه محرومیت استقلال از دربی قرار گرفت تا در بازی حساس فردا با سپاهان دست به عصا به میدان برود.

در کنار حنیف عمران زاده نفراتی مثل سیدمهدی رحمتی، امین حاج محمدی، میثم مجیدی و آرش برهانی هم در آستانه محرومیت از دربی هستند که از این جمع برهانی و حاج محمدی به خاطر حضور نداشتن در ترکیب اصلی استقلال خطری تهدیدشان نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج