adexo3
۲۵۸۷۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: مزد تلاش‌مان را نگرفتیم

سرمربی لیورپول اعتراف کرد از تساوی برابر ساوتهمپتون در هفته دهم لیگ جزیره اعلام کرد تیمش مزد تلاش‌اش را در این دیدار نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از BBC، لیورپول در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد از ساوتهمپتون پذیرایی کرد. شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار موفق شدند از حریف پیش بیفتند اما گل تساوی را در دقایق پایانی دریافت کردند تا سومین تساوی پیاپی خود را با یورگن کلوپ تجربه کنند.

کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است در شرایط خوبی قرار نداشته باشم زیرا مزد تلاش زیادمان را در این دیدار نگرفتیم. سه امتیاز حساس را از دست دادیم و به همین خاطر احساس ناراحتی و ناامیدی دارم. نتوانستیم از گلی که به ثمر رسانده بودیم دفاع کنیم و در لحظات پایانی، گل تساوی را دریافت کردیم. به هر حال در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

کلوپ ادامه داد: چنین سناریویی روی ما تاثیر منفی نخواهد گذاشت. لیورپول تیمی خوب و قوی است. هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داریم و نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در بازی‌های بعدی جبران کنیم. فوتبال، خیال‌پردازی و داستان نویسی نیست و بر پایه واقعیت است. سناریویی تلخ برای ما رقم خورد اما این باعث نمی‌شود امیدمان را از دست بدهیم.

لیورپول با این تساوی، ۱۴ امتیازی شد تا اختلاف این تیم با صدر جدول رده بندی به هشت امتیاز برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج