۲۵۹۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کربکندی: باید به پای فرکی ایستاد

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: باید به پای سرمربی سپاهان ایستاد چون او کارنامه خوبی دارد و سال گذشته این تیم را قهرمان کرده است.

خبرگزاری فارس: رسول کربکندی در خصوص دیدار روز گذشته سپاهان و استقلال گفت: نتیجه‌ای که در این دیدار به دست آمد برای هیچ کسی قابل پیش‌بینی نبود، نه برای هواداران سپاهان و نه برای هواداران استقلال و یک نتیجه غیرقابل باور در این دیدار به دست آمد.

وی ادامه داد: استقلال در این مسابقه پرتلاش، کم‌اشتباه و فرصت‌طلب بازی کرد و از سوی دیگر سپاهان که روی اشتباه دروازه‌بان خود خیلی زود استقلال را صاحب گل کرد، تیمی پراشتباه نشان داد. البته آنها پس از گل اول ۲۰ دقیقه بازی خوبی را انجام دادند اما دوباره استقلال در بازی مسلط شد و یک بازی خوب و قوی را به نمایش گذاشت. استقلالی‌ها اشتباهات خط دفاعی را به حداقل رساندند، هوشیار، پرتلاش و بابرنامه بازی کردند و در نهایت به هر ۳ امتیاز مسابقه دست پیدا کردند. آن هم با نتیجه‌ای که برای خودشان قابل باور نبود.

کربکندی گفت: به این ترتیب تلخ‌ترین نتیجه چند فصل اخیر سپاهان روز گذشته رقم خورد و این برای سپاهانی که ۴ هفته بازی‌هایش را نبرده بود، فشار مضاعفی را ایجاد کرد. همچنین اعتراضات هواداران این تیم نیز که به طور طبیعی تحمل این چنین نتایجی را از تیم خود ندارند هم فشارها را بیشتر کرده است و اگر سپاهان نتواند مشکلات را حل کند به طور حتم در آینده این مشکلات گریبانگیرش خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در مورد چرایی علت نتایج ضعیف سپاهان و روند منفی این تیم گفت: به طور طبیعی توقعات از سپاهان بالاست و سرمایه‌گذاری در این تیم برای قهرمانی است. از سوی دیگر تماشاگران سپاهان هوادارانی کم‌حوصله هستند که زود به هم می‌ریزند و واکنش نشان می‌دهند. در این بین مشکلات جدایی بازیکنانی مثل حاج‌صفی و عدم حضور ۲ بازیکن برزیلی را نیز به این مسائل اضافه کنید و این دلایلی بوده که ساختار کلی تیم را به هم ریخته است.

کربکندی در مورد فحاشی‌های صورت گرفته از سوی هواداران به فرکی گفت: اصلا این مسائل درست نیست. هواداران سپاهان به واقع متوقع شده‌اند و حتی به مقام دومی هم راضی نیستند و این رفتارها اصلا حرفه‌ای نیست. هر چند که یک مقدار شرایط ایجاد شده بین نویدکیا و کادر فنی در این برهه خودش را نشان داده و باعث این مشکلات شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی شایعات حکایت از حمایت بازیکنان سپاهان از نویدکیا در جریانات اخیر را دارد و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان پشت فرکی را خالی کنند، گفت: بعید می‌دانم چون بازیکنان سپاهان حرفه‌ای هستند. البته مسائلی که به وجود آمده مشکل‌ساز شده و به طور قطع نشأت گرفته از مشکلات بین نویدکیا و کادر فنی است.

کربکندی تاکید کرد: سپاهان شانس آورده است بازی بعدش با استقلال اهواز است و سپس لیگ برای مدتی تعطیل می‌شود که این فرصت خوبی است تا تیم را دوباره آماده کرده و این مسائل را بین خودشان حل کنند.

وی در پایان گفت: مدیریت و هیأت مدیره سپاهان باید پای فرکی بایستد چون او کارنامه خوبی دارد و سال گذشته هم تیم را قهرمان کرد. از طرفی قرارداد سنگینی دارد و در این شرایط باید از او حمایت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج