adexo3
۲۵۹۶۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قدردانی خانواده نوروزی از سرخابی‌ها

همسر هادی نوروزی و فرزندش هانی صمن تشکر ار ابراز همدردی خانواده بزرگ ورزش ایران از همدلی قرمز و آبی در آستانه داربی قدردانی کردند.

خبرگزاری ایسنا: همسر هادی نوروزی و هانی در آستانه داربی پایتخت تاکید کردند از اینکه قرمز و آبی این گونه در اوج رقابت به حرمت هادی کنار هم قرار گرفته و به حفط حرمت‌ها می‌اندیشند ممنونیم و به خود می‌بالیم که چنین هموطنان با مهر و محبتی داریم. هموطنان و فوتبالدوستانی که فارع از تعلقات رنگی به طرق مختلف به ابراز همدردی با ما پرداختند.

خانواده بزرگ پرسپولیس و همبازیان هادی عزیز را صاحب عزا می‌دانیم و نمی‌دانیم چگونه باید از همراهی و سوگواری آنها تقدیر و تشکر کنیم. ممنونیم از رسانه‌های ورزشی که چند روز قبل از داربی جای هادی را خالی کرده و بخاطر فقدان او پیشنهاداتی می‌دهند. خانواده بزرگ استقلال از روز اول کنار پرسپولیسی‌ها به عزاداری و ابراز همدردی با خانواده نوروزی پرداختند و صحنه‌ها و لحطاتی را رقم زدند که تا ابد در ذهن و خاطر ما باقی می‌ماند.این روزها از اینکه هواداران قرمز و آبی کنار هم قرار گرفته‌اند تا اخلاقیات را به حرمت هادی حفط کنند به خود می‌بالیم که چنین هموطنانی داریم. وظیفه خود می‌دانیم در این روزها از اقدامات بازیکنان استقلال که به خاطر عزادار بودن رقبایشان در پرسپولیس از کری خواندن امتناع کرده‌اند تقدیر و تشکر کنیم. اینکه روی بازوبند کاپیتان محترم استقلال آقای رحمتی عکس هادی عزیزمان نقش بسته یا آقای عمران زاده با بغض می‌گویند به حرمت هادی کری نمی‌خوانند و چهار نشان نمی‌دهند برای ما بسیار ارزشمند است.

از هواداران همه باشگاه‌ها و اعضای تیم که در دقیقه ۲۴ یاد هادی عزیزمان را گرامی داسته‌اند سپاسگزاریم و امیدواریم روز جمعه نیز که صد هزار هوادار سرخابی یاد هادی عزیزمان را زنده نگه می دارند شاهد یک رقابت جانانه و بدور از هر حاشیه‌ای باشیم. ما باز هم وظیفه خود می‌دانیم به نیابت از خانواده عزادار نوروزی از همه اعضای خانواده بزرگ ورزش و فوتبال و آحاد ملت عزیز ایران صمیمانه تشکر کنیم و در پایان هم بگوییم که هادی عزیزمان در داربی‌ها سه گل زد اما هیچ کس به خاطر ندارد که او دلی را به درد آورده یا کری خوانی برای حریف داشته باشد. روز جمعه یادش را گرامی می‌داریم و برای همه مردم با مهر و محبت ایران عزیز آرزوی سلامتی. سزبلندی و قبول عزاداری ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین و یاران مطلومشان را داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج