اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۰۴۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه در حسرت صدرنشینی

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید از این که تیمش فرصت صدرنشینی را از دست داده ناراحت است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از EFE، اتلتیکو مادرید بهترین فرصت صدرنشینی در رقابت‌های لالیگا را از دست داد. شاگردان دیگو سیمئونه با پیروزی برابر دیپورتیو لاکرونیا در هفته دهم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا می‌توانستند موقتا جای رئال مادرید را در صدر جدول رده بندی بگیرند اما این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شوند.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: می‌خواستیم در این دیدار پیروز شویم و به صدر برسیم اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه نخست، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نمی‌دانم چه شد به یکباره در نیمه دوم به بازی دفاعی روی آوردیم و عقب کشیدیم.

او ادامه داد: نتوانستیم از گلی که جلو افتاده بودیم، دفاع کنیم و بازیکنان لاکرونیا با بازی خوبی که در نیمه دوم به نمایش گذاشتند، به گل رسیدند. به هر حال، چنین اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد و بر این باورم نتیجه بازی عادلانه بود و لاکرونیا با بازی خوبی که در نیمه دوم به نمایش گذاشت، شایسته رسیدن به گل بود.

سیمئونه در پایان سخنان خود گفت: اتلتیکو مادرید می‌توانست در این دیدار پیروز باشد. روی اشتباه، گل تساوی را دریافت کردیم. به هر حال در فوتبال امکان چنین اشتباهاتی وجود دارد. کسی که با فوتبال آشنا است، معنای این سخنانم را می‌داند. لاکرونیا فرصت‌های زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد. آنها از اشتباهی که داشتیم نهایت استفاده را بردند و سه امتیاز این بازی از چنگ ما خارج کردند و این ناراحت کننده است. امیدواریم در دیدارهای آینده جبران کنیم.

اتلتیکو مادرید با تساوی در این دیدار، ۲۰ امتیازی شد و در همان رده سوم جدول رده بندی باقی ماند تا با تیم‌های صدرنشین رئال مادرید و بارسلونا، یک امتیاز اختلاف داشته باشد البته یک بازی هم از آنها بیشتر دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج