adexo3
۲۶۰۹۳۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

خطر محرومیت بیخ گوش مربیان استقلال

بازی را داور در آورد! نتیجه بیرون زمین رقم می‌خورد، بیرون زمین می‌خواهند نتیجه مساوی شود! این جملات را پرویز مظلومی و مجید صالح بعد از دربی به زبان آوردند.

روزنامه ایران ورزشی: بازی را داور در آورد! نتیجه بیرون زمین رقم می‌خورد، بیرون زمین می‌خواهند نتیجه مساوی شود! این جملات را پرویز مظلومی و مجید صالح بعد از دربی به زبان آوردند اما این جملات نخستین بار از زبان این دو مربی بیرون نیامد و به طور حتم هم آنها آخرین نفراتی نیستند که از این دست جملات به زبان می‌آورند!

جای دوری نمی‌رویم، همین ابتدای فصل بود که یحیی گل محمدی قبل از بازی ملوان و ذوب وقتی متوجه شد تورج حق وردی داور بازی است به این نکته اشاره کرد که نتیجه بیرون زمین تعیین می‌شود! استدلال او هم به خاطر دو اشتباه این داور در بازی‌های فصل گذشته استقلال بود!

اما وقتی کمیته اخلاق او را فراخواند تا دلیل خود را درباره این ادعا بیان کند دلیل موجهی نداشت!

اینکه دست‌های پشت پرده باعث باخت یک تیم می‌شود و یا نتایج بیرون زمین رقم می‌خورد جملاتی است که توسط یکسری از مربیان وارد لیگ ایران شده و هیچ کدام هم برای مخاطبان فوتبال نتوانستند با ادله ثابت کنند منظورشان کدام دست است که اینقدر با توانایی نتیجه را تغییر می‌دهد.

در تازه‌ترین اظهارنظر در مورد تعیین نتیجه توسط دست‌های بیرون زمین که بیشتر شکل یک توجیه را دارد! مربیان استقلال از در آوردن بازی و تعیین شدن نتیجه مساوی در بیرون زمین در بازی دربی صحبت به میان می‌آورند.

این در حالی است که بازی دربی زیر ذره بین ماموران انضباطی است و آنها مسائل این بازی را به خوبی رصد می‌کنند تا بتوانند در مورد خاطیان آن به درستی تصمیم بگیرند. حرف‌های مظلومی و صالحی بارحقوقی دارد و اگر آنها نتوانند این ادعاهای خود را ثابت کنند باید تاوان بدهند!

روز گذشته به سراغ حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی رفتیم تا در مورد اظهارنظر‌های مربیان استقلال با او صحبت کنیم. عبداللهی که درجریان این صحبت‌ها قرار گرفته بود در مورد اظهارنظر مربیان استقلال گفت: «صحبت‌های آقای صالح را شنیدم. ایشان مکلف هستند برای اظهارنظر‌های خود ادله بیاورند. اگر ایشان دلیل دارند ارائه دهند.»

دبیر کمیته انضباطی در ادامه می‌گوید: «منتظر گزارش داور، کمیته داوران و مسوولان فدراسیون هستیم. نمی‌دانم مرجع رسیدگی به این اظهارنظرها کمیته اخلاق است یا کمیته انضباطی باید رسیدگی کند اما از مواردی است که باید مربی استقلال به خاطر اتهامی که زده جوابگو باشد.»برای مربیان استقلال محرومیت در نظر می‌گیرید؟ عبداللهی در پاسخ می‌گوید: «الان نمی‌توانم اظهارنظر کنم اما اینگونه اظهارنظرها به شعور مخاطب توهین می‌کند. وقتی گفته می‌شود بیرون زمین مسابقه می‌خواهند بازی مساوی بشود باعث بی اعتمادی تماشاگران فوتبال می‌شود و حس جوانمردی و پهلوانی از بین می‌رود.» در حال حاضر که کمیته اخلاق سرپرست و رییسی ندارد کدام کمیته قانونگذاری به این پرونده ورود می‌کند و مربیان استقلال را فرامی خواند؟ عبداللهی پاسخ می‌دهد: «چون کمیته اخلاق سرپرست و رییسی ندارد شاید کمیته انضباطی به این مساله ورود کند. اجازه دهید ببینیم چه پیش می‌آید.» دبیر کمیته انضباطی که از شرایط دربی راضی است در مورد جو ورزشگاه در این بازی می‌گوید: «شرایط خیلی خوب بود و تماشاگران خیلی خوب بودند. ای کاش یک نارنجک هم نمی‌زدند تا همه چیز عالی عالی بود.»

مربیان استقلال حرف‌هایی را به زبان آوردند که بار حقوقی دارد و باید جوابگو باشند. کمیته انضباطی خطاب به صالح می‌گوید برای اظهارنظرهایت باید دلیل داشته باشی یعنی اگر نتواند دلیل موجهی بیاورد احتمال محرومیت او هست. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتم میدونی دست پشت پرده خیلی هم فراوون هست .فقط چون نمیشه ثابتش کرد دلیل بر نفیش نیست.
      یه مافیای پیچیده که تا بخواهی ثابتش کنی خودت و شاهدهاتو کله پا میکنن.

    • مسعود

      کمیته انضباطی از 20 سال پیش که من یادم میاد طرفدار پروپا قرص استقلالیاس چندین و چند نمونه تو این سالها بوده آخریشم ماجرای نورمحمدی بود که منم قبول دارم حرف زشتی زد حرف که نه فحش زشتی داد اما هفته قبلش که حاج محمدی استقلال اون فحش به مراتب بدتر رو داد کمیته انضباطی یا کور بود یا کر یا خودشونو زده بودن به خواب الانم مطمئن باشید هیچکاریشون نمیکنن حتی برای توضیحم نمیخوانشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج