اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۰۹۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خانزاده: اسکوچیچ مربی بزرگی است

مدافع فولاد خوزستان، اسکوچیچ را مربی بزرگی دانست و امیدوار است در ادامه لیگ با کسب نتایج خوب شرمنده مردم اهواز و اسکوچیچ نشوند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا خانزاده درباره وضعیت فولاد خوزستان پس از ۱۱ هفته اظهار کرد: وظیفه من نیست درباره مسائل فنی صحبت کنم اما در طول لیگ بدشانس بوده‌ایم. باید در بعضی از پست‌ها چند بازیکن به تیم اضافه شود تا بتوانیم مقابل رقبا عملکرد مثبتی داشته باشیم. هر چه زودتر باید بازیکنان مورد نظر اسکوچیچ جذب شود. بازیکنان فولاد تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا این تیم موفق شود.

او درباره عملکرد اسکوچیچ و نارضایتی بعضی از هواداران فولاد از این مربی کروات گفت: اگر بخواهم اسکوچیچ را در یک کلمه خلاصه کنم، می‌گویم او آدم بزرگی است. اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی است و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. باید با او کار کنید تا متوجه سطح فنی او شوید. کسانی که با او کار نکرده‌اند، متوجه نوع فوتبال او نمی‌شوند. امیدوارم هرچه سریع‌تر و به هر نحوی به روند ایده‌آل‌مان برگردیم و شرمنده مردم اهواز و اسکوچیچ نشویم.

مدافع فولاد خوزستان درباره دیدار با ملوان خاطرنشان کرد: روز گذشته ما فوتبال بازی نکردیم بلکه ۲۲ بازیکن در باتلاق زیر توپ می‌زدند. واقعا زمین انزلی فاجعه بود. اگر کشورهای دیگر این زمین را ببینند درباره فوتبال ما چه فکری می‌کنند. بازیکنان تا زانو در گل فرو رفته بودند. پس از پیروزی شیرین مقابل سیاه جامگان روحیه خوبی کسب کرده بودیم اما گل بدی را روی یک ضربه از راه دور دریافت کردیم. ان‌شاءالله که انتهای این ماجرا ختم به خیر شود. داوری‌ها هم در چند بازی به نفع ما نبوده و از این موضوع متضرر شدیم.

خانزاده درباره عملکرد خودش در این فصل اضافه کرد: من نباید درباره عملکردم نظر بدهم و مربیان هستند که بازیکنان را بررسی می‌کنند. در بازی‌هایی که شکست خورده‌ایم، بدشانس بودیم. برای مثال تراکتور و ملوان از راه دور شوت زدند و به گل رسیدند. در یک بازی گل به خودی زده‌ایم و به طور کلی شانس با ما همراه نبوده است اما فکر می‌کنم از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارم.

او درباره بازی با استقلال گفت: نمی‌خواهم برای کسی کری بخوانم و نمی‌توانم بازی را پیش‌بینی کنیم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از بحران خارج شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج