adexo3
۲۶۱۳۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسدی: کفاشیان هم کارمند فدراسیون است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان یک شهروند در خصوص رحمتی صحبت کردم.

خبرگزاری فارس: علیرضا اسدی در خصوص صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه اعلام کرده کارمند فدراسیون نباید در مورد رحمتی اظهارنظر می‌کرد، اظهار داشت: اگر من صحبتی کردم معذرت می‌خواهم! اشتباه کردم که چنین چیزی گفتم!؟

وی ادامه داد: بستگی دارد که از یک جمله چه برداشتی داشته باشند همه در مورد رحمتی صحبت کردند آیا همه افراد قصد داشتند که اختلاف ایجاد کنند؟ اجازه بدهید هر کسی وظیفه خود را انجام بدهد. در این شرایط وضعیت بهتر خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده او کارمند فدراسیون است، گفت: بله این هم یکی دیگر از کلمات قصار اوست. البته من افتخار می‌کنم که کارمند فدراسیون هستم مگر بد است؟‌! کفاشیان هم کارمند فدراسیون است. کفاشیان که به عنوان کارفرمای کی‌روش به حساب می‌آید و قرارداد او را امضاء‌ کرده هم کارمند فدراسیون است. اگر کارمند بد است که من حرفی دیگر ندارم.

اسدی خاطرنشان کرد: اگر لفظ کارمند بد است برای همه اینگونه است. کفاشیان هم کارمند فدراسیون به حساب می‌آید. به هر حال برای این موارد خیلی ارزش قائل نیستم و به تیم ملی کمک می‌کنم.

وی در واکنش به حضور در انتخابات فدراسیون فقط خندید!

دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: من همیشه موضع دفاعی داشتم و هیچگاه حمله نکرده‌ام، به تیم ملی خود علاقه دارم و اگر صحبتی هم می‌کنم در همین راستاست هر کسی با صحبت‌هایش شأن خودش را نشان می‌دهد. نسبت به سطح فهم خودش هرکسی حرف می‌زند. اینکه از هر القابی استفاده کند و هر مسئله‌ای را بگوید، شخصیت خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: جایگاه حقوقی هر شخصی مشخص است و اینکه در راستای کار حرفه‌ای عمل کنند بیانگر همه چیز خواهد بود نه اینکه برخی صحبت‌ها فوتبال ما را خار و خفیف کند. به هر حال آرامش مسئولان تیم ملی بیشتر از همه چیز مهم است اما گویا می‌خواهند به این وضعیت ادامه دهند. من مشغول کار خودم هستم و خیلی خونسرد کارم را انجام می‌دهم و کاری به سایر مسائل هم ندارم.

اسدی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده در صورت بردن نام فرگوسن او خنده‌اش می‌گیرد، گفت: خوشحال می‌شوم او لبخند بزند. من کار خود را ادامه می‌دهم هرکس هم باید کار خودش را انجام دهد. صحبت کردن تحریک‌آمیز و استفاده از لحن تند نشان از ضعف شخصیت آدمهاست اگر من این فضا را ایجاد کردم چرا آنها وارد این فضا شدند. من جدال لفظی با کسی ندارم اگر صحبتی هم می‌کنم به خاطر تیم ملی کشورم است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: اصلاً ببینید این آقا را چه کسی آورده است از کدام هواپیما پیاده شده است. من به اندازه خودم در فوتبال کشورم شاخصه‌هایی دارم آیا بازیکن تیم ملی شاخصه نیست؟!

وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده دعوت اسدی به تیم ملی به خاطر حذف ۸-۹ بازیکن بوده است، گفت: اشکالی ندارد قرار نیست که هم اکنون مرا دعوت کنند من هم کی‌روش را به مناظره پزشکی دعوت نکرده‌ام که او در این زمینه بی‌سواد است. نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. دنبال دعواهای شخصی نیستم بلکه تیم ملی از همه چیز مهمتر است. فکر می‌کنم عاقلان صبورتر عمل می‌کنند باید همه کمک کنیم تا تیم ملی به برتری برسد و پیروزی تیم ملی را می‌خواهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج