۲۶۱۷۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش لمپارد به توطئه علیه مورینیو

بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی اصلا قبول ندارد بازیکنان این تیم علیه مورینیو توطئه کرده باشند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، روزهای بد چلسی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه دارد. این تیم در هفته یازدهم هم با نتیجه سه بر یک برابر لیورپول تن به شکست داد.

بعضی از رسانه‌های انگلیسی از کم کاری ستاره‌های چلسی نوشتند و اعلام کردند چند بازیکن در این تیم هستند که دوست ندارند ژوزه مورینیو نتیجه بگیرد و به دنبال اخراج او هستند. حتی یکی از این بازیکنان که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌و‌گویی که با دیلی میل داشت، این موضوع را تایید کرد.

فرانک لمپارد که سال‌ها برای چلسی بازی می‌کرد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی هم به شمار می‌آید، در واکنش به توطئه بازیکنان چلسی علیه مورینیو گفت: چنین سخنانی بی‌اساس هستند. به هیچ وجه باور نمی‌کنم یک بازیکن کم کاری کند. بازیکنی که پیراهن باشگاه بزرگی همچون چلسی را بر تن می‌کند، امکان ندارد کم کاری کند زیرا مسئولیت بزرگی دارد و آن، موفقیت باشگاه است. هر بازیکنی که چنین کاری انجام دهد، یک احمق است.

او ادامه داد: چلسی باشگاه بسیار بزرگی است و بازیکنان باید به آن احترام بگذارند. نباید چنین سخنانی مطرح شود. این باعث شده است آرامش چلسی به هم بخورد و این تیم، بدترین نتایج را به دست آورد. اصلا باور نمی‌کنم بازیکنان چلسی علیه مورینیو توطئه کرده باشند.

چلسی در رقابت های لیگ برتر انگلیس از یازده بازی، ۶ بار شکست خورده است و با یازده امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی جای دارد. این درحالی است که شاگردان مورینیو فصل قبل با اقتدار جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج