adexo3
۲۶۲۴۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش فدراسیون به دستکاری لیست خاکپور

مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرده اصلاحات لازم در اسامی بازیکنان تیم ملی امید در سایت فدراسیون انجام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: امیرحسین حسینی درباره اشتباهات صورت گرفته در اعلام اسامی بازیکنان در سایت فدراسیون فوتبال گفت: ضمن خسته نباشید به اعضای تیم ملی امید که در این مدت ارتباط خوبی هم با روابط‌عمومی فدراسیون داشتند و هم پوشش خوبی در اخبار آنها صورت گرفته به خاطر این اشتباه از هواداران و تیم امید که کمترین خواسته‌شان این است که اسامی‌شان بدون دغدغه منتشر شود، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: اسامی بازیکنان به صورت مستقیم در اختیار روابط‌عمومی فدراسیون قرار نمی‌گیرد، بلکه اسامی تیم‌های ملی در ابتدا در اختیار امور مربوطه قرار می‌گیرد و بعد روی سایت فدراسیون منتشر می‌شود. به عنوان مثال اسامی تیم امید ابتدا در اختیار کمیته جوانان قرار گرفته و با یک اشتباه سهوی لیست در اختیار روابط‌عمومی قرار گرفته است و ما هم با رعایت امانت آن را منتشر کردیم.

واکنش فدراسیون به دستکاری لیست خاکپور

حسینی با بیان اینکه اشتباهات از سوی روابط‌عمومی نبوده، اظهار داشت: من از طرف کمیته جوانان و فدراسیون عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم دیگر این اتفاق تکرار نشود. تذکرات لازم هم داده شده و خواسته‌ام این است با دقت نظر بیشتری کار کنند تا کادر تیم‌های ملی به ویژه امید که همه از متخصصان هستند به خاطر یک اشتباه سهوی زیر سوال نروند و درباره آنها القاب نادرست به کار برده نشود.

مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: این اشتباه از سوی کادر فنی تیم ملی امید نبوده و به همکارانم گفتم تا اصلاحات لازم را انجام دهند و همان طور که خاکپور اعلام کرده اسامی در سایت فدراسیون منتشر شود. باید از اشتباهات سهوی که باعث لطمه زدن به کادر تیم المپیک می‌شود جلوگیری کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج