adexo3
۲۶۲۹۹۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: میخواهند برد ما را زیر سؤال ببرند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معتقد است برخی افراد به دنبال زیر سؤال بردن پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس هستند.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری در واکنش به حرف‌وحدیث‌های به وجود آمده پس از دیدار ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: راجع به صحبت‌های اخیر نقطه نظری ندارم و تمرکزم روی کار خودم است. بیانیه‌ها، نامه سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال و ... ارتباطی به ما ندارد. مواردی که بین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وجود دارد، هیچ ارتباطی به ما نداشته و کار خودمان را می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود باند اصفهانی‌ها باعث شده که قضاوت داوران به سود تیم‌های اصفهانی باشد، گفت: رئیس کمیته داوران زنجانی است. کمیته داوران زیر نظر علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال است که اصلیتی تبریزی دارد. اینها هیچ‌کدام اصفهانی نیستند و نمی‌دانم چه ارتباطی به باند اصفهانی‌ها دارند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن خاطرنشان کرد: اگر اصفهانی‌ها در این مملکت در زمینه ورزش، هنر و اقتصاد به جایی رسیده‌اند، برحسب شایستگی‌شان بوده است. دکتر ظریف به عنوان یک اصفهانی در رأس هیئت مذاکره‌کننده ایران توانست بحران ۳۰ ساله را مدیریت کرده و حل کند. چرا آن زمان صحبت از اصفهانی‌ها نشد؟ چرا هر زمان حرفی پیش می‌آید صحبت از اصفهانی‌ها می‌شود؟ این حرف‌ها را افرادی می‌زنند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و می‌خواهند غوغاسالاری کنند.

آذری تصریح کرد: ذوب‌آهن با شایستگی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید. کارشناسان اعتقاد دارند که تیم ما دو سال است بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد. در تبریز و بازی مقابل تراکتورسازی با وجود اینکه حسین زرگر دو پنالتی برای ما نگرفت، ولی تا آخرین لحظه تلاش کردیم و بازی ۴ بر یک باخته را با تساوی عوض کردیم که این تساوی از برد هم شیرین‌تر بود.

آذری با انتقاد از افرادی که صحبت از باند اصفهانی‌ها می‌کنند، گفت: اگر بخواهیم ریشه‌ای نگاه کنیم چینش داوران برعهده آذری‌هاست، نه اصفهانی‌ها. مطمئن باشید اگر دروازه‌بان پرسپولیس اخراج نمی‌شد، بازی قشنگ‌تر هم می‌شد. برخی صحبت‌ها نمی‌تواند شایستگی‌های تیم ذوب‌آهن را زیر سؤال ببرد. آقایان برای اینکه ضعف‌های خود را پوشش دهند، با ایجاد فضای ملتهب قصد دارند دنبال داستان‌های دیگر رفته و همه چیز را زیر سؤال ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که راست میگی!!!

    • بدون نام

      خیلی رو داری لطفا دیگه گندشو در نیار

    • علی

      اگه راست میگی تو بازی برگشت لیگ از دقیقه 22 ده نفره بازی کنید ببینیم چند مرده حلاجید

    • بدون نام

      چرا صحبتهای کسی را که فوتبال نمیفهمه چاپ میکنند

    • همشهری

      چراهمش اشتباهابنفع تیمای اصفهانی است مگه چندما ه پیش بازم مقابل پرسپولیس داورمسابقه جریمه نشد.بس کنید.بچه هم میفهمد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج