اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۳۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: مخالف جوایز فردی هستم

سرمربی فرانسوی آرسنال بر این باور است جوایز فردی موجب نابودی فوتبال می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، آرسنال در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، فردا (یکشنبه) به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

هر چند توپچی‌ها در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی از خودشان داشتند اما آسیب دیدگی زیاد بازیکنان، آرسن ونگر را نگران کرده است. او در این زمینه گفت: واقعا نگران آسیب دیدگی بازیکنان هستم. هنوز در ماه نوامبر هستیم. این درحالی است که بسیاری از بازیکنان ما آسیب دیده هستند. آرسنال همواره مشکلی بزرگ به نام آسیب دیدگی بازیکنان داشته است. احتمال دارد لورن کوشیلنی به دیدار برابر تاتنهام برسد اما بدون شک هکتور بلرین را در اختیار نخواهیم داشت.

ونگر ادامه داد: الکس چمبرلین، تئو والکات، جک ویلشر، آرون رمزی، دنی ولبک، توماس روسیچکی، لورن کوشیلنی و بلرین، بازیکنان آسیب دیده آرسنال هستند که به همه آنها نیاز داریم. طبیعی است هر تیمی با از دست دادن این تعداد از بازیکنان، به مشکل بخورد.

آرسنال با شکستی سنگین برابر بایرن مونیخ، شانس بسیار کمی برای صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد. با این حال ونگر هنوز امیدش را از دست نداده است. او گفت: قبول دارم شرایط بسیار سخت شده است اما هنوز امیدم را از دست ندادم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. در فصل جاری عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشتیم و می‌خواهیم به این روند خوب ادامه دهیم. دیدار برابر تاتنهام بسیار سخت است. این تیم هر ساله رقیب سختی برای ما بوده است اما بسیار امیدوار هستیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه سخنان خود درباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و توپ طلا هم صحبت کرد و گفت: کاملا مخالف جوایز فردی هستم و بر این باورم چنین جوایزی باعث خودخواهی بازیکنان می‌شود. مدیر برنامه‌های بازیکنان، آنها را تشویق به کسب جوایز فردی می‌کنند تا قیمت آنها در فصل جابه‌جایی بالا برود و این چیزی است که فوتبال را به طرف نابودی می‌برد.

او درباره مقایسه مسی و رونالدو هم گفت: شاید مسی در دادن پاس گل و بازیسازی کمی بهتر از رونالدو باشد اما باید تاکید کنم هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند. هر دو از بهترین‌های فوتبال جهان در چند سال اخیر بوده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج