اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۳۳۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میهایلوویچ: با خوش شانسی نباختیم

سرمربی میلان بعد از تساوی برابر آتالانتا در سن سیرو اعتراف کرد تیمش خوش شانس بود که بازنده نشد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، میلان با سه پیروزی پیاپی در رقابت‌های سری A، هوادارانش را امیداور کرده بود. این تیم در هفته دوازدهم کالچو، میزبان آتالانتا بود اما نتوانست به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد و در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد.

میهایلوویچ بعد از پایان بازی گفت: باید اعتراف کنم خوش شانس بودیم که یک امتیاز را به دست آوردیم. آتالانتا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بهتر از ما ظاهر شد. نتوانستیم آن نمایش خوبی که در دیدار برابر لاتزیو ارائه کردیم را در این بازی تکرار کنیم. طبیعی است وقتی تیم آماده نباشد، نباید انتظار پیروزی داشت. آتالانتا آماده‌تر از ما و شایسته کسب پیروزی بود.

او ادامه داد: به دنبال بهانه‌تراشی نیستم اما یکی از دلایل اصلی این نمایش ضعیف، غیبت چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار تیم بود. متاسفانه نتوانستم ترکیب تیمم را آنگونه که می‌خواهم، به میدان بفرستم زیرا چند بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. وقتی توان پیروزی در یک دیدار وجود ندارد، بسیار مهم است که حداقل بازنده نشد. خوشبختانه به خاطر بازی‌های ملی، لیگ ایتالیا چند روزی تعطیل می‌شود و این بهترین فرصت است تا شرایط‌مان را بهبود ببخشیم و با آمادگی بیشتری بازی‌ها را ادامه دهیم.

میهایلوویچ که نخستین فصل حضورش روی نیمکت میلان را تجربه می کند، در ادامه گفت: می‌خواهم به هواداران میلان بگویم با جدیت و تلاش زیادی در حال کار کردن هستیم و می‌خواهیم به تیمی خوب تبدیل شویم. درست است آتالانتا شایسته بیشتر از یک امتیاز بود و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت ولی ما هم اگر بازیکنان اصلی را در اختیار داشتیم، بهتر از این ظاهر می‌شدیم. می‌خواهیم در پایان فصل جزو سه تیم بالای جدول باشیم. بسیار زود است پیش‌بینی کنیم اما هدف میلان قرار گرفتن در بین سه تیم است.

سرمربی میلان در پایان سخنانش به ستایش از سنگربان تیمش پرداخت و گفت: جانلوییجی دوناروما نشان داد دروازه‌بان خوبی است و شایستگی حضور در ترکیب میلان را دارد. آینده درخشانی در انتظارش است و در این دیدار هم عملکرد خوبی داشت.

میلان با این تساوی، ۲۰ امتیازی شد و موقتا در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند. فیورنتینا با ۲۴ امتیاز از یازده بازی صدرنشین است و اینتر هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جای دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج