adexo3
۲۶۳۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکست غیرمنتظره رئال در خانه سویا

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل سویا با نتیجه ۳-۲ مغلوب شد و صدر جدول را به بارسا واگذار کرد.

ورزش سه: رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل سویا با نتیجه ۳-۲ مغلوب شد و صدر جدول را به بارسا واگذار کرد.

شاگردان رافا بنیتس که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته بودند، سرانجام در این دیدار شکست خوردند تا در آستانه ال کلاسیکو، صدر جدول را به بارسا واگذار کنند.

رئالی ها بازی با خوب شروع کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی تسلط داشتند تا اینکه در دقیقه ۲۲ توسط سرخیو راموس به گل رسیدند. روی ضربه کرنر ایسکو بود که راموس با یک ضربه برگردان تماشایی، تیمش را پیش انداخت.

اما کاپیتان رئال روی همین ضربه از ناحیه شانه آسیب دید و دقایق بعد جای خود را به رافائل واران داد؛ مشکلات رئال هم از این همین لحظه آغاز شد.

تنها ۴ دقیقه بعد از خروج راموس بود که روی به هم ریختگی خط دفاعی رئال و البته اشتباهات پیاپی کیکو کاسیا، سویا به گل تساوی رسید. ضربه کرنر کونوپلینکا بعد از عبور از عرض محوطه جریمه رئال، روی تیر دوم به چیرو ایموبیله رسید و او از زاویه ای تنگ، حساب کار را ۱-۱ کرد.

در دقایق باقی مانده هر دو تیم موقعیت هایی برای زدن گل دوم داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد اما پس از اینکه برتری این تیم به گل منجر نشد، این سویا بود که در دقیقه ۶۱ پیش افتاد. همکاری کونوپلیانکا و ایموبیله و در نهایت یک پاس عرضی برای اور بانگا، با ضربه این هافبک آرژانتینی به گل دوم سویا تبدیل شد.

بعد از این گل رئالی ها پیش کشیدند اما حملات شان به موقعیت خاصی منجر نشد. در مقابل این سویا بود که در دقیقه ۷۴، به گل سوم رسید. توپ در یک رفت و برگشت در سمت چپ خط میانی رئال به ماریانو رسید و ارسال او، با ضربه سر قدرتمندانه فرناندو یورنته، حساب کار را ۳-۱ کرد.

در دقایق باقی مانده رئالی ها تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند و سرانجام در آخرین دقیقه از وقت های اضافه، شوت خامس رودریگز از پشت محوطه جریمه، اختلاف را به حداقل کاهش داد اما نتوانست مانع از شکست رئالی ها شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج