۲۶۳۸۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط اسکوچیچ برای ماندن در فولاد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند در جلسه روز گذشته این تیم از مدیریت باشگاه درخواست کرد بین او و علیرضا کاهکش یک نفر را انتخاب کند.

خبرگزاری فارس: فولاد خوزستان وضعیت خوبی ندارد. این تیم که در لیگ سیزدهم به مقام قهرمانی رسید امروز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و حالا بحث جدایی دراگان اسکوچیچ مطرح شده است.

مربی کروات فولاد خوزستان از ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبرو بوده و لیست مورد نظر این مربی در ابتدای فصل از سوی باشگاه جذب نشده است.

بعد از کناره‌گیری حسین فرکی از سرمربیگری فولاد خوزستان مسئولان این باشگاه از اسکوچیچ به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت این تیم نام می‌برند.

البته باشگاه فولاد تاکنون موضع رسمی خود را در این مورد اعلام نکرده و مدیرعامل این باشگاه مدتی است که روزه سکوت گرفته است.

در همین راستا اسکوچیچ از برخی مسائل مدیریتی باشگاه فولاد به شدت عصبانی است و مشکلات زیادی را تحمل می‌کند.

او در جلسه‌ای که روز گذشته با مسئولان فولاد داشته ضمن ابراز عصبانیت از عدم تهیه لیست مورد نظرش در ابتدای فصل تأکید کرده تنها در صورتی با این باشگاه به همکاری خود ادامه می‌دهد که علیرضا کاهکش سرپرست این تیم از سمت خود برکنار شود.

اسکوچیچ از مدیریت باشگاه خواسته بین او و کاهکش یک نفر را انتخاب کند.

سرمربی فولاد از برخی مسائل بسیار ناراحت است. اتفاقی که در بازگشت از تهران در اهواز افتاد باعث ناراحتی این مربی شده است. در بازگشت فولاد از تهران بعد از بازی با استقلال چند نفر در انتظار این تیم بودند تا انتقادات شدیدی را علیه سرمربی مطرح کنند. حتی گفته شده قرار بود به چند نفر از بازیکنان تهرانی این تیم مثل علی سلیمی، امیرحسین فشنگچی، محمدرضا خانزاده و... حمله شود که این نفرات به دلیل تعطیلی تمرینات در تهران ماندند و به اهواز نیامدند.

البته در فرودگاه اتفاق خاصی نیفتاد اما اینکه این موضوع از سوی علیرضا کاهکش در سایت‌ها رسانه‌ای شد و سرپرست فولاد اعلام کرده با وساطت مسئولان فولاد هوادارانی که خواهان استعفای اسکوچیچ بودند با او برخوردی نکردند باعث عصبانیت بیشتر اسکوچیچ شد و با لبریز شدن صبر اسکوچیچ او این شرط را گذاشته که باشگاه باید بین او و کاهکش یک نفر را انتخاب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان فولاد خوزستان رابطه خوبی با سرمربی تیم خود دارند اکثر بازیکنان حامی اسکوچیچ هستند اما در تمرین روز گذشته معدود بازیکنانی بودند که از احتمال جدایی این مربی خوشحال بودند. برخی بازیکنان که از برخی تصمیمات این مربی مثل تعویض کاپیتان‌ها ناراحت به نظر می‌رسند هنگام دویدن با خوشحالی زیر لب می‌گفتند که مربی آخرین تمرین‌هایش را می‌دهد و دیگر از فردا او کنار ما نخواهد بود! این مسئله باعث ناراحتی برخی از بازیکنان دیگر فولاد شده بود.

به هر حال وضعیت فولاد خوزستان به شدت بغرنج است. دراگان اسکوچیچ در مسیر باشگاه فولاد خوزستان است و قرار است او تا دقایقی دیگر در مورد وضعیت خود با مدیران باشگاه صحبت کند.

به احتمال فراوان تا ساعاتی دیگر وضعیت این مربی مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج