adexo3
۲۶۳۹۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طاهری: داوران باید دائما آموزش ببینند

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اشتباه‌های داوری رخ داده در طول فصل گفت که داوران باید به طور مداوم تحت آموزش باشند.

خبرگزاری ایسنا:‌ سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اشتباه‌های داوری رخ داده در طول فصل گفت که داوران باید به طور مداوم تحت آموزش باشند.

علی‌اکبر طاهری درباره مشکلات داوری اظهار کرد: مشکلات داوری را باید به دو دسته تقسیم کنیم. باید بدانیم داوران رکن اساسی در یک بازی هستند و در بازی فوتبال با توجه به فشار فیزیکی و روانی که روی داوران هست، باید آن‌ها همیشه مورد بررسی قرار گیرند.

او ادامه داد: بعضا می‌بینم در برنامه‌های صداوسیما روی یک صحنه داوری وقتی یک کارشناس می‌خواهد اظهار نظر کند یک صحنه را بارها پخش می‌کنند. حال اگر خودمان را جای داور بگذاریم می‌بینیم که او باید در یک لحظه تصمیم‌گیری کند. بنابراین کار، کار سختی است. اما می‌شود با آموزش‌هایی مثل اینکه به داوران تاکید کنیم وقتی صحنه حساسی رخ می‌دهد، زود تصمیم نگیرند، اشتباهات آن‌ها را کمتر کرد. البته این صحبت‌هایی که من مطرح می‌کنم بحث‌های تخصصی است که باید خود داوران و کارشناسان درباره آن‌ها صحبت کنند.

وی افزود: مسائل داوری باید دائما به داوران آموزش داده شود. آن‌ها همیشه باید زیر نظر باشند. ما نمی‌خواهیم به این گونه مسائل ورود کنیم زیرا کمیته داوران که جایگاه داوران است باید در آنجا به آن توجه شود. اما باید بگویم رفتارهای داوران به طور کلی باید آسیب شناسی شود. من در نامه‌هایی که در مردادماه به آقای کفاشیان فرستادم، متذکر شدم که بعضی از اشتباهات داوری که سلسله وار تکرار می‌شود آثار اجتماعی دارد. یک تیم از کادر مدیریت تا کادر فنی و همین طور بازیکنان برای موفقیت زحمت می‌کشند و به دنبال این هستند که نتایج موفقیت‌آمیزی بگیرند. البته می‌دانم زیبایی فوتبال هم به این است که گاهی اوقات یک تیم دائما روی دروازه حریف حمله کند و در نهایت حتی بازنده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج