adexo3
۲۶۴۵۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لک: تیم ملی می‌تواند قهرمان آسیا شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اعتقاد دارد که تیم ملی فوتسال کشورمان به راحتی می‌تواند به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: رضا لک در مورد نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات گرندپری برزیل اظهار داشت: تیم ملی با وجود اینکه زمان کمی برای آماده سازی داشت اما در نتیجه‌گیری خوب عمل کرده است. کادر فنی تیم ملی توانسته در تیم وفاق خوبی ایجاد کند.

وی ادامه داد: در کنار این مسائل، تیم ملی بازیکنان خوبی در اختیار دارد که در مواقع لزوم می‌توانند به کمک کادر فنی بیایند. به نظر من این تیم ملی به راحتی می‌تواند قهرمان آسیا شود. اعتقاد دارم انجام بازی خوب با برزیل اتفاقی نیست، ما تیم خوبی در اختیار داریم که بعد از بازی با روسیه و ایتالیا توانسته شرایط خوبی پیدا کند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: شرایط حال حاضر ما دقیقاً شبیه شرایط تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۰۸ است. هر موقع بدن بازیکنان ما به بدن بازیکنان بزرگ خورد توانستیم در جهان نتیجه بگیریم.

لک با اشاره به حضور ۴ بازیکن گیتی‌پسند در تیم ملی فوتسال، گفت: نبود بازیکنان ملی‌پوش به ما ضربه می‌زند و از زمانی هم که من به گیتی‌پسند آمدم تیم ملی درگیر بازی‌های دوستانه بوده است. به هر حال تیم ملی برای همه ما قابل احترام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان گیتی‌پسند مانند مسئولان تأسیسات دریایی برای به تعویق افتادن دیدار روز پنج‌شنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال درخواستی ارائه دادند یا خیر، گفت: به مدیرعامل باشگاه‌ گفته‌ام که تلاش کند اگر امکان دارد بازی ما روز جمعه برگزار شود تا بازیکنان ملی‌پوشانمان بیشتر استراحت کنند. با این حال ما الان هم آماده بازی با آذرخش هستیم و مشکلی نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج