adexo3
۲۶۴۶۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انصاری‌فرد: پرسپولیس در فیفا بدنام شده

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در غرفه ایلنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: بحث مشکلات داوری بحث یک تیم و بازه زمانی این بحران به یک سال و دو سال محدود نمی‌شود.

ایلنا: عباس انصاری‌فرد اظهار داشت: هر چند پرسپولیس امسال از داوری‌ها لطمه دیده است اما در سال‌های قبل هم تیم‌های دیگر از این ناحیه لطمه خورده بودند پس بحث مشکلات داوری بحث یک تیم و یکسال نیست بلکه همیشه این مشکلات بوده و هست. در واقع مشکلات داوری بحث امروز و دیروز نیست.

او ادامه داد: در این رابطه دو مطلب است اول اینکه بعضی ‌ها بگویند اشتباهات داوری روی قصد و غرض است را قبول ندارم نکته دوم این است که داوری ما مطابق فوتبالمان رشد نکرده و متاسفانه داوران خوبی که داریم را هم آنقدر تخریب می‌کنیم که برای حضور در مسابقات به شدت استرس دارند. دقیقا مانند بازیکنان که با همه دعوا دارند داوران هم درون زمین با همه دعوا دارند.

وی ادامه داد: مشکل پرسپولیس این است که جایگاه آدم‌ها در آن تعریف نشده است و اول باید جایگاه افراد را در این مجموعه تعریف کنیم و به آنها بگوییم که کار بازیکن، مربی و مدیر چیست. الان در پرسپولیس وظایف همه با هم تداخل دارد و به همین دلیل بازیکن حرفی را می‌زند که مدیر باید بزند.

وی افزود: متاسفانه برای حل مشکلات پرسپولیس فقط کارهای مقطعی انجام می‌دهند و هرگز کار اصولی نمی‌کنند به همین دلیل مشکلات حل نمی‌شود. وزارت ورزش دنبال حل مشکلات پرسپولیس است اما باید مشکل را اساسی حل کرد. بدهی‌های پرسپولیس سرسام‌آور شده و باید فکری به حال آن بکنند اما چون همیشه دنبال راه‌حل مقطعی هستند با عجله یک کارهایی را انجام می‌دهند وبه همین دلیل مشکلات روی هم انباشته می‌شود به عنوان مثال آقایان با یک اسپانسر قرار داد می‌بندد اما چون ثبات مدیریت نیست همان اسپانسر فصل بعد از باشگاه طلبکار می‌شود. به نظر من شتابزده عمل کردن یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس است.

انصاری‌فرد در پایان گفت: وقتی کارها کارشناسی نباشد همین می‌شود. پرسپولیس در فیفا خیلی بدنام شده و این مسئله به آینده باشگاه لطمه می‌زند من می‌گویم برای کار در پرسپولیس باید شناخت کافی وجود داشته باشد و روی اصول وبرنامه جلو بروند اما به خاطر این کارهای غیرکارشناسی پرسپولیس مدام ضربه می‌خورد. پرسپولیس اگر امسال یک مقدار از تنش دور شود و بازیکنان آرامش داشته باشند می‌توانند نهایتا سهمیه آسیا را بگیرند اما قهرمانی برای این تیم خیلی سخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج