adexo3
۲۶۵۰۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اینیستا: فقط برای بارسا بازی می‌کنم

کاپیتان آبی-اناری‌ها اعتراف کرد که بازی کردن بدون مسی سخت است. او تاکید کرد که دوست ندارد برای تیم دیگری غیر از بارسلونا بازی کند و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ کاپیتان آبی-اناری‌ها اعتراف کرد که بازی کردن بدون مسی سخت است. او تاکید کرد که دوست ندارد برای تیم دیگری غیر از بارسلونا بازی کند و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا شنبه ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که هنوز حضور لیونل مسی در این دیدار در هاله‌ای از ابهام است.

آندرس اینیستا درباره احتمال غیبت مسی در این دیدار گفت: اصلا بازی کردن بدون مسی آسان نیست. ما عادت کرده‌ایم که او را همواره در کنار خود ببینیم. نمی‌دانم که آیا او به این دیدار می‌رسد یا نه. تنها چیزی که برای ما مهم است این است که او سلامت خود را به دست آورد. سلامتی مسی مهم تر از ال‌کلاسیکو است.

اینیستا درباره ایسکو، ستاره رئال مادرید که هم‌پست اوست، گفت: ایسکو یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال جهان است. رقابت سختی با او در میانه میدان رئال مادرید خواهیم داشت.

کاپیتان آبی-اناری‌ها درباره این سوال که آیا دوست دارد در لیگ جزیره بازی کند، گفت: تنها دوست دارم برای بارسلونا بازی کنم. می‌خواهم با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج