اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۵۲۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخواست مدیر برنامه کرار از افشارزاده

مدیربرنامه‌های کرار جاسم از سرپرست باشگاه استقلال خواست که در فضای دوستانه مشکل کرار و این باشگاه را حل کند.

خبرگزاری تسنیم: مدیربرنامه‌های کرار جاسم از سرپرست باشگاه استقلال خواست که در فضای دوستانه مشکل کرار و این باشگاه را حل کند.

طاهر سعیدی در خصوص اینکه باشگاه استقلال در نامه‌ای به وی درخواست فسخ قرارداد این باشگاه با کرار جاسم را کرده است، اظهار داشت: نامه‌ای از باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است. زمانی این صحبت‌ها را به رسمیت می‌شناسیم که نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته باشد.

وی افزود: صحبت در خبرگزاری‌ها و تلویزیون برای همه محرز و نشان دهنده مدرک است اما ما با بهرام افشارزاده در رسانه‌ها قرارداد نبسته‌ایم. هم من و هم کرار جاسم زیر یک برگه را امضا کرده و به باشگاه استقلال و مدیرانش احترام گذاشته‌ایم. همانطور که دوستانه قرارداد را امضا کردیم، علاقه داریم دوستانه جلسه‌ای برای روشن شدن وضعیت کرار برگزار شود.

مدیربرنامه‌های کرار جاسم تصریح کرد: افشارزاده فرد دوست داشتنی است که سال گذشته با حضور وی، خیلی از مشکلات حل شد. افشارزاده ۴۰ سال است در این ورزش حضور دارد و مشکلات را می‌داند. از او انتظار داریم همانطور که سال گذشته جلسه‌ای را برگزار و مشکلات را حل کرد، این بار نیز برای جدایی یا ادامه همکاری کرار با باشگاه استقلال جلسه‌ای تشکیل داده تا این مشکل نیز حل شود.

سعیدی در خصوص اینکه کرار دوست دارد قراردادش فسخ شود یا در استقلال بماند، گفت: باشگاه وقتی بازیکنی را به استخدام در می‌آورد، تعهداتی به آن بازیکن دارد و بازیکن نیز همینطور. برخی مواقع بین بازیکن و باشگاه مشکلاتی ایجاد می‌شود که ادامه همکاری مقدور نیست. در این شرایط، باید چاره‌ای اندیشیده شود تا نه باشگاه ضرر کند تا بازیکن.

وی ادامه داد: کرار می‌داند استقلال باشگاه بزرگی است و همیشه یادآوری می‌کند که صدای «کرار، کرار» از سکوها چقدر برای او اهمیت دارد و هیچ‌وقت نمی‌خواهد این چیزها را زیر پا بگذارد. کرار با تماشاگران خاطرات خوبی دارد و دوست ندارد باشگاه استقلال را تهدید به شکایت کند اما او علاوه بر اینکه استقلال تیم بزرگی است، برای درآمدزایی به ایران آمده و به منافعش فکر می‌کند. امیدوارم در فضای دوستانه این مشکل حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج