adexo3
۲۶۵۳۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: باید از کی‌روش حمایت کنیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کی‌روش به‌خوبی می‌خواهد تغییر نسل را در تیم ملی انجام دهد و ما باید از آنها حمایت کنیم.

خبرگزاریب تسنیم: قاسم حدادی‌فر در خصوص وضعیت ذوب‌آهن در تعطیلی‌های لیگ برتر گفت: تیم ما در غیاب ملی‌پوشان داخلی و خارجی تمرین می‌کند و ۶۰ درصد بازیکنان را در اختیار نداریم. هرچند بحث ملی مطرح است، ولی این تعطیلی‌ها باید سازماندهی شده و کمتر شود.

خیلی‌ها معتقدند ذوب‌آهن از لحاظ فوتبالی بهترین تیم لیگ برتر است. حدادی‌فر در این خصوص عنوان کرد:‌ ما سال گذشته هم خوب بازی می‌کردیم. امسال اما از ابتدا تقریبا شروع خوبی داشتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. سال سختی برای ذوب‌آهن خواهد بود، چون باید در سه جام بجنگیم.

حدادی‌فر در مورد تقابل با سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی سختی است، ولی فکر می‌کنم شاهد مسابقه جذابی باشیم. می‌خواهیم برای دومین سال پیاپی فینالیست شویم.

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چقدر در لیگ برتر شانس قهرمانی دارید گفت: هنوز چیزی معلوم نیست و صحبت کردن درمورد قهرمانی خیلی زود است. الان فاصله تیم‌ها نزدیک است و با یک برد جدول جابه‌جا می‌شود. هنوز تیمی نتوانسته خودش را جدا کند.

وی درمورد برد تیم ملی مقابل ترکمنستان تاکید کرد: خوشحالم که پیروز شدیم و معتقدم کی‌روش به‌خوبی می‌خواهد تغییر نسل را در تیم ملی انجام دهد. ما باید از این جوان‌ها و همچنین کی‌روش حمایت کنیم. امیدوارم آنها مورد حمایت مسئولان و رسانه‌ها قرار بگیرند تا دوباره تیم ملی را در جام جهانی ببینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا

      ای بابا، این کیروش از موش هم می ترسد تمام مردم گوام اگر خیلی مهربان بنشینند در ورزشگاه آزادی جا می شوند. مربی که از گوام بترسد با کره و ژاپن چه می کند؟ضمنا من که مربی نیستم حاضرم با تیمی که حتی یکی از آنها لیگ برتری نباشند گوام را در زمین خودش حداقل با پنج گل شکست بدهم. این آقای کیروش باعث شد ضعیفترین تیمها هم از ما نترسند. خدا رحمتت کند ایویچ، کجایی دایی ، عزیزی ، باقری ، عابدزاده، ... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج