adexo3
۲۶۵۴۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باقریان: قرارداد استیماچ میلیاردی نیست

مدیرعامل سپاهان گفت: محرم بزرگتر تیم است و برای خودش فرقی نمی کند که به عنوان بازیکن فعالیت داشته باشد یا مربی و هر وظیفه ای به او محول شود به نحو احسن انجام خواهد داد.

کاپ: اصغر باقریان درباره آماده سازی ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: برنامه ما بر این است تا بتوانیم تا پایان لیگ امسال ورزشگاه نقش جهان را آماده کنیم تا از فصل آینده بازی های سپاهان در این ورزشگاه به انجام برسد. توافقنامه ای بین شرکت فولاد مبارکه، وزارت ورزش و استانداری اصفهان منعقد شده تا به الان شرکت فولاد مبارکه بخشی از پول مورد نیاز را پرداخت کرده است و پروژه در حال پیشروی است.

وی درباره آخرین وضعیت قرارداد ایگور استیماچ سرمربی جدید سپاهان خاطرنشان کرد: امروز مراحل اداری قرارداد ایشان انجام می شود و خودشان هم سر تمرینات تیم حاضر خواهند شد.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که قرار نیست استیماچ برای انجام کارهای شخصی اش به کرواسی برگردد، افزود: تا به الان درباره این قضیه با ما صحبت نشده است و فعلا استیماچ در اصفهان خواهد ماند و تمرینات تیم را زیرنظر خواهد گرفت.

وی درباره جلسه ای که قرار بود بین محرم نویدکیا و سرمربی جدید تیم صورت بگیرد، بیان داشت: هماهنگی ها باید صورت بگیرد. چیزی که مشخص است این خواهد بود که این جلسه صد در صد به انجام خواهد رسید. محرم بزرگتر تیم است و برای خودش فرقی نمی کند که به عنوان بازیکن فعالیت داشته باشد یا مربی و هر وظیفه ای به او محول شود به نحو احسن انجام خواهد داد.

مدیرعامل سپاهان درباره استعفای خوروش و موافقت یا مخالفت او با این قضیه تصریح کرد: تازه دیروز پرونده انتخاب سرمربی را بستیم و اگر اجازه دهید از امروز درباره استعفای ایشان بررسی های لازم را انجام خواهیم داد اما فعلا خوروش به کار خود ادامه می دهد.

وی درباره حضور علی احمدی در تمرینات سپاهان افزود: این بازیکن چند روزی است که در تمرینات ما شرکت می کند. او قبلا در سپاهان بوده اما چند وقتی است که به میدان نرفته است. در صورت نظر مثبت کادرفنی با احمدی قرارداد امضا می کنیم.

اصغر باقریان در پایان درباره میزان قرارداد استیماچ گفت: مبلغی که با استیماچ توافق کردیم در حدود مبلغی است که با اسکوچیچ به اتفاق نظر رسیده بودیم و مطمئن باشید قرارداد او میلیاردی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج