adexo3
۲۶۵۴۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جانشین ونگر در آرسنال از دید پیرس

ستاره سابق فرانسوی آرسنال جانشین آرسن ونگر در این تیم را از دید خودش معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از OMNISPORT، تیری آنری بهترین گلزن تاریخ توپچی‌های لندن به شمار می‌آید و با وجود آنکه این باشگاه را ترک کرد و راهی بارسلونا شد، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

رابرت پیرس، یکی دیگر از بازیکنان خوب فرانسوی آرسنال بر این باور است که آنری جایگزین شایسته‌ای برای ونگر خواهد بود و بعد از جدایی این مربی فرانسوی هدایت آرسنال را بر عهده خواهد گرفت.

او در این زمینه گفت: آنری در حال حاضر در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کند و می‌خواهد مدارک لازم را به دست آورد تا مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیم‌های بزرگ نداشته باشد. او خود را برای مربیگری در آرسنال آماده می‌کند و بر این باورم که این شایستگی را دارد تا به عنوان جایگزین ونگر انتخاب شود.

او درباره این سوال که آیا سران باشگاه آرسنال نیمکت تیمشان را به آنری می دهند نیز گفت: واقعا نمی‌دانم. همه چیز بستگی به رئیس این باشگاه دارد. شخصا بر این باور هستم که آنری گزینه خوبی برای مربیگری در آرسنال است.

هافبک فرانسوی سابق توپچی‌ها درباره پاتریک ویرا، کاپیتان پیشین آرسنال که به تازگی سرمربی باشگاه نیویورک سیتی در لیگ حرفه‌ای آمریکا شده است هم گفت: او هم بازیکنی بزرگ در تاریخ باشگاه آرسنال است. ویرا کلاس‌های مربیگری را پشت‌سر گذاشته بود. او امیدوار بود سران باشگاه آرسنال به او پیشنهاد مربیگری بدهند اما اینگونه نشد و تصمیم گرفت به لیگ آمریکا برود.

او ادامه داد: ویرا ناراحت و ناامید بود زیرا انتظار داشت پیشنهاد همکاری به او داده شود. او ۹ سال کاپیتان آرسنال بود اما باید در مربیگری هم پخته و باتجربه شود. اطمینان دارم در آینده هدایت یک تیم اروپایی را برعهده خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج