adexo3
۲۶۵۶۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اصفهانیان: به پرسپولیسی‌ها حق می‌دهم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:. من وقتی خودم را جای هواداران پرسپولیس می‌گذارم به آن‌ها حق می‌دهم که از داوری ناراحت باشند.

خبرگزاری فارس: فریدون اصفهانیان در مورد برگزاری کلاس داوری در تهران گفت: این کلاس داوری به پایان رسید و ما امیدواریم با برگزاری این کلاس ضریب اشتباهات داوری در ادامه لیگ کمتر شود.

وی در مورد اینکه برخی داوران در این کلاس تست آمادگی جسمانی نداده‌اند گفت: حجت حق‌وردی به دلیل اینکه گواهی پزشکی داشت و البرز حاجی‌پور به خاطر آنکه دچار مصدومیت در تمرین صبح شده بود در تست پزشکی شرکت نکردند و این مشکلات پیش می‌آید.

رئیس کمیته داوران در مورد وضعیت فیروز سیف‌الله پور گفت: او بعد از تست دچار افت فشار شد که به آمبولانس برده شد اما در آمبولانس ظاهرا نفراتی که حضور داشتند نمی‌توانستند رگ او را پیدا کنند که به او آمپول و یا سرم بزنند که این داور هم کمی از این مسئله ناراحت شده بود. اما مشکل خاصی پیش نیامد.

اصفهانیان در مورد اینکه داوران از مدرس ژاپنی خواسته اند که به دلیل سرمای هوا تست آمادگی جسمانی ندهند گفت: چنین چیزی نبوده است اتفاقا مدرس ژاپنی در گرفتن تست یویو از داوران خواست که اگر مشکلی داشتند بیرون بیایند زیرا این تست به طور آزمایشی انجام شده بود. در مجموع کلاس داوری پرباری را در تهران برگزار کردیم هم مدرس دانش‌افزاریی داشتیم و مدرس بدنسازی ژاپنی در کلاس حضور داشت.

رئیس کمیته داوران در مورد هجمه زیادی که به داوران می‌شود و ضریب اشتباهات داوران گفت: ضریب اشتباهات داوران ما نسبت به فصل قبل اگر بهتر نباشد بدتر نیست اما متاسفانه ضریب اشتباهات نسبت به یک تیم زیاد بوده است که تیمی پر هوادار و محبوب است. تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ایران و خارج از کشور هوادار دارند و وقتی داور اشتباه تاثیرگذاری به ضرر آن‌ها می‌کند بازتاب زیادی دارد در این فصل اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس زیاد انجام شده. من وقتی خودم را جای هواداران پرسپولیس می‌گذارم به آن ها حق می‌دهم که از داوری ناراحت باشند اما وقتی خودم را به عنوان مسئول و یا داور قرار می دهم می گویم این هم از شانس بد ماست که چنین اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ داده است.

اصفهانیان در مورد اینکه داور بازی پرسپولیس و استقلال اهواز در هفته یازدهم لیگ برتر تغییر کرده گفت: چه کسی چنین مسئله‌ای را رسانه‌ای کرده است ما که هنوز اسامی داوران را اعلام نکرده‌ایم اما اگر بر فرض هم چنین باشد این از وظایف کمیته داوران است که در چینش داوری دخالت کند و چینش را تغییر دهد همان طور که یک مربی ترکیب تیم را تغییر می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج