۲۶۶۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: مشکلات بین من و نکونام تمام شد

سرمربی سابق استقلال دقایقی پیش در مجموعه انقلاب با خبرنگار ما درباره موضوع انصراف از ادامه شکایت حقوقی از جواد نکونام کاپیتان سابق تیم‌ملی ایران صحبت کرد.

ورزش سه: قلعه‌نویی که پس از جلسه امروز دادگاه برای ورزش به مجموعه انقلاب رفته بود، با وجود آنکه قصد نداشت در این زمینه حرفی بزند با اصرار خبرنگار ما سرانجام چند جمله‌ای درباره این آشتی‌کنان صحبت کرد. او که به نظر سرحال می‌رسید همچنین درباره تیم‌ملی هم نقطه نظرات کوتاه خود را با ما در میان گذاشت.

قلعه‌نویی حرف‌هایش را با تشکر از افرادی که به دنبال پا در میانی بین وی و نکونام بودند آغاز کرد و گفت: جا دارد از قاضی حیدری تشکر کنم که نقش مهمی در این اتفاق داشت همچنین امیر عرب و شاهرخ بیانی تشکر می‌کنم که امروز آمدند و باعث این اتفاق شدند. همچنین من یک بدهی به آقای قاسمپور که در قطر با ایشان هم بازی بودم ، داشتم و چون ایشان با من تماس گرفته بودند، این اتفاق افتاد هر چه بود تمام شد و من دیگر دوست ندارم در مورد جزییات آن صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که اطمینان می دهد که دیگر مشکلی بین او و نکونام پیش نیاید هم گفت: ان‎شاءالله همیشه اتفاق می‌افتد.

سرمربی سابق استقلال در مورد پیروزی تیم‌ملی برابر گوام هم می‌گوید: ما که بازی را ندیدیم چون در دادگاه بودیم اما به تیم‌ملی بابت این نتیجه تبریک می‌گویم. همین که جوان‌ها میدان می‌بینند، اتفاق خوبی است ان‎شاءالله آنها تجربه کسب کنند تا در مراحل بدی که بسیار سخت‌تر است بتوانند بازی‌های بهتری به نمایش بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج