adexo3
۲۶۷۰۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خاکپور: تمرکزم روی تیم امید است

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: وقتی «ویدمار» سرمربی تیم امید استرالیا را از نزدیک دیدم از من خواست خاطره بازی با ایران در سال ۷۶ را به یادش نیاورم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: وقتی «ویدمار» سرمربی تیم امید استرالیا را از نزدیک دیدم از من خواست خاطره بازی با ایران در سال ۷۶ را به یادش نیاورم.

محمد خاکپور بعد از بازگشت تیم فوتبال امید از اردوی امارات به تهران در فرودگاه امام خمینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی داشتیم. طراحی اردو بر اساس دو بازی تدارکاتی با عراق و استرالیا بود. عراق بنا به دلایلی از بازی با ما انصراف داد. سپس یک بازی با استرالیا انجام دادیم که با تمام نفراتش در این مسابقه حضور داشت.

وی افزود: در نیمه اول از نظر سازمان تیمی کارمان خوب نبود ولی در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نهایت بازی را به تساوی کشاندیم.

سرمربی تیم امید درباره اینکه آیا به خواسته هایش رسیده است یا خیر، گفت: هدف ما هماهنگی بین بازیکنان است که خدا را شکر بازیکنان با انگیزه کار می کنند و از خودشان مایه می گذارند. هر روز برای ما یک تجربه و محک است. هرچه به روزهای آخر نزدیک می شویم، کار سخت می شود ولی خوشحالم که کیفیت بازیکنان بالاست.

خاکپور درباره حضور اعضای شورای شهر در اردوی تیم امید افزود: به جز اعضای شورای شهر، هر ایرانی‌ای بخواهد می‌تواند سر تمرینات ما بیاید. خود من خواهش داشتم که ساعی و دبیر به اردوی ما بیایند تا فضای المپیک را برای بازیکنان ما توضیح بدهد که چقدر زحمت کشیدند تا موفق شدند.

وی در خصوص اصلاح بند قراردادش هم گفت: من در این مدت در ایران نبودم ولی ظاهرا فدراسیون با مدیر حقوقی بنده به تفاهماتی رسیده‌ است. البته مجددا عازم یک سفر هستم و یک هفته ای ایران نیستم ولی وقتی برگردم اگر قراردادم آماده باشد، آنرا امضا می کنم.

سرمربی تیم امید درباره تقابلش با «ویدمار» سرمربی استرالیا که در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۹۸ در تیم استرالیا بازی می‌کرد، گفت: اتفاقا وقتی ویدمار را دیدم، با هم صحبت گرمی داشتیم. او از من خواست خاطره آن بازی را به یادش نیاورم چون بازی خوبی برای آنها نبود. خوشحال شدم که ویدمار را از نزدیک دیدم.

خاکپور در پایان درباره احتمال استعفای کارلوس کی‌روش بعد از بازی با گوام هم تصریح کرد: تمام تمرکزم روی تیم خودم است و فقط می‌خواهم که تیم امید موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج