adexo3
۲۶۷۰۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لینگارد:

به خاطر منچستریونایتد به لیورپول نرفتم

جس لینگارد، پدیده ی این فصل منچستریونایتد، در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که پیش از پیوستن به جمع شیاطین سرخ، از لیورپول نیز پیشنهاد داشته است.

ورزش سه: جس لینگارد، پدیده ی این فصل منچستریونایتد، در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که پیش از پیوستن به جمع شیاطین سرخ، از لیورپول نیز پیشنهاد داشته است.

لینگارد هفته گذشته موفق شد اولین گل خود برای یونایتد را مقابل وست بروم به ثمر برساند. این هافبک تهاجمی ۲۲ ساله، برای بازی دوستانه مقابل فرانسه، به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شده است.

او که در ۷ سالگی به یونایتد پیوست، در مصاحبه با وبسایت منچستریونایتد گفت:" در یک بازی محلی بود که مایک گلنی، استعدادیاب منچستریونایتد بازی مرا دید و به من پیشنهاد داد تا به یونایتد بپیوندم. من خیلی کوچک بودم و تصمیم گیری برایم دشوار. از لیورپول هم پیشنهاد داشتم ولی قلبم با یونایتد بود و به این تیم پیوستم.

هرگز فکر نمی کردم روزی بتوانم به پیراهن تیم اول باشگاه برسم و در این مدت، تجربیات باورنکردنی ای را در یونایتد پشت سر گذاشته ام. مسئولان باشگاه بخاطر چاق بودن من می توانستند مرا به تیمی دیگر واگذار کنند ولی آنها به توانایی من باور داشتند و مرا حفظ کردند. باید بصورت ویژه ای از آنها تشکر کنم. اگر اعتقاد و اطمینان آنها نبود، شاید الان من در تیمی دیگر بازی می کردم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج