adexo3
۲۶۷۳۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسلمان: تلاش می‌کنم به تیم ملی برسم

هافبک چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است که در آینده‌ای نزدیک پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند.

خبرگزاری تسنیم: محسن مسلمان ابتدا در خصوص وضعیت پرسپولیس و تمریناتی که این تیم در تعطیلی لیگ برتر پشت سر گذاشت گفت: شرایط تیم ما خوب است. پنج روز تمرینات پرفشار و سختی را انجام دادیم و سپس در یک نوبت تمرین کردیم. برای بازی با استقلال اهواز آماده می‌شویم و خوشبختانه ملی‌پوشان ما هم در شرایطی به تیم اضافه می‌شوند که روحیه خوبی دارند و می‌توانند با استراحتی که می‌کنند، برای این مسابقه آماده شوند.

وی در ادامه در خصوص درخشش ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی با گوام خاطرنشان کرد: این موضوع باعث خوشحالی است و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. من برای کامیابی‌نیا دوست صمیمی‌ام خیلی خوشحالم که توانست حقش را بگیرد و برایش در تیم ملی بهترین آرزوها را دارم.

مسلمان در پاسخ به این سؤال که «آیا خودت هم در آینده‌ای نزدیک به تیم ملی دعوت خواهی شد یا خیر؟»، گفت: من تلاشم را انجام می‌دهم و برای رسیدن به تیم ملی ناامید نیستم. الان که در تیم ملی نیستم، روی پرسپولیس تمرکز می‌کنم. اگر در پرسپولیس خوب باشم قطعاً به تیم ملی هم دعوت خواهم شد. امیدوارم امسال همراه با پرسپولیس قهرمان لیگ شوم.

هافبک پرسپولیس در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در چهار بازی آینده در تهران بازی می‌کنیم و از طرفی مدعیان قهرمانی در بالای جدول با هم بازی دارند. باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و تا پایان نیم‌فصل اول وارد کورس قهرمانی شویم.

مسلمان در واکنش به حرف‌های اخیر کارلوس کی‌روش و احتمال جدایی‌اش از تیم ملی گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد کی‌روش و این موضوع صحبت کنم. فقط باید بگویم در حال حاضر فرصت خوبی فراهم شده تا جوان‌های فوتبال ایران در تیم ملی خودشان را نشان دهند و امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج