اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۷۶۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وضعیت نامطلوب نیمار در بازگشت به بارسا

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا، پس از انجام دو بازی با تیم ملی برزیل، امروز اولین تمرین خود پیش از ال کلاسیکو را با آبی اناری ها انجام خواهد داد.

ورزش سه: نیمار بهترین بازیکن و گلزن بارسلونا در دو ماه اخیر و در روزهای غیبت مسی بوده است. او پیش از رفتن به اردوی تیم ملی برزیل، شرایط فوق العاده مطلوبی داشت و با گلزنی های متوالی، ضمن تاثیرگذاری مستقیم روی بردهای بارسلونا، به صدر جدول گلزنان نیز با ۱۱ گل صعود کرده بود ولی حالا و پس از بازگشت از برزیل، وضعیت جسمی و روحی چندان مطلوبی ندارد.

او در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، دو بازی مقابل آرژانتین و پرو انجام داد و هرگز نتوانست نمایش های درخشانش در بارسلونا را در تیم برزیل تکرار کند که این مساله باعث افزایش انتقادات به وی در رسانه های برزیل شد. در برزیل بر این عقیده اند که نیمار برای تیم ملی همانند بارسلونا بازی نمی کند.

او البته در یک هفته گذشته به دلیل درد شدید در ناحیه دندان عقل، دو بار به دندانپزشک مراجعه کرده بود تا دردش تسکین پیدا کند. نیمار حالا با خستگی ناشی از دو بازی ملی و پروازی طولانی همراه با دندان دردی مزمن، به تمرینات بارسلونا باز خواهد گشت؛ در حالیکه تنها دو روز به ال کلاسیکو زمان باقی است.

نیمار بی شک مهره ثابت بارسلونا مقابل رئال خواهد بود و باید دید که می تواند نمایش های یک ماه اخیر خود را در برنابئو نیز تکرارکند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج