adexo3
۲۶۷۶۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخشان: شایعه استعفای کی‌روش فایده ندارد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است مرخصی بلند مدت نمی‌تواند دلیل خوبی برای استعفای کی‌روش باشد.

باشگاه خبرنگاران: حمید درخشان درخصوص شایعاتی مبنی بر استعفای کی‌روش از سر مربی‌گری تیم ملی بیان کرد: نمی‌دانم چرا برخی خارج از عرف حرف می‌زنند مگر در قرارداد کی‌روش مرخصی‌های وی مشخص نشده است که یک مرخصی بلند مدت دلیل استغفای سرمربی تیم ملی باشد؟

وی افزود: دریک قرارداد تمام جزئیات در بندهای آن مشخص است و زمان حضور و مرخصی‌هایش باید آورده شده باشد. فکر می‌کنم این حرف‌ها فقط افکار عمومی را بر هم می‌زند و هیچ فایده‌ای برای فوتبال ایران نخواهد داشت.

کارشناس فوتبال ایران درباره بازی ایران مقابل گوام اظهار داشت: تیم گوام در حد آسیا نبود و نتوانست فشاری بر روی تیم ما وارد کند. کی‌روش در این بازی توانست تاکتیک‌های خود را مرور کندو اگر در مقابل تیم‌های مطرح بتواند این تاکتیک‌ها را عملی کند در آینده فوتبال زیبایی از تیم ملی شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص تغییرات نفرات تیم ملی در بازی‌های اخیر گفت: این یک امر طبیعی است که هر سر مربی برای شناخت بازیکنان جدید دربازی‌های این چنینی به آنها میدان دهد و تاکتیک‌های خود را با نفرات مختلف آزمون و خطا کند. به نظرم هر مربی این تغییرات ترکیبی را در مرور زمان انجام خواهد داد.

سر مربی سابق پرسپولیس در پایان درباره وضعیت این تیم در ادامه لیگ برتر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این تعطیلات به کمک پرسپولیس بیاید و ‌برانکو بتواند شکل و روند تیم را احیا کند. امیدوارم پرسپولیس در ادامه لیگ با بازی‌های خوب دل هواداران را شاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج