۲۶۸۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام قیصر به رئیس فدراسیون آلمان

قیصر فوتبال آلمان علی‌رغم استعفای وولفگانگ نیرزباخ از ریاست فدراسیون فوتبال آلمان مایل است دوستی خود با او را حفظ کند.

ورزش سه: قیصر فوتبال آلمان علی‌رغم استعفای وولفگانگ نیرزباخ از ریاست فدراسیون فوتبال آلمان مایل است دوستی خود با او را حفظ کند.

از اواسط اکتبر تا کنون رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی آلمان به شکلی گسترده به ابهامات و تخلفات پروسه دریافت میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ از سوی فدراسیون فوتبال این کشور می‌پردازند. پس از آنکه اسنادی مبنی بر پرداخت رشوه به فیفا و حتی خرید آراء اعضای کمیته اجرایی این فدراسیون به دست آمد، بالاخره ولفگانگ نیرزباخ ،رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، از سمت خود استعفا داد.

با این حال فرانتس بکن‌بائر امروز در مصاحبه با "زود دویچه سایتونگ" با تاکید بر اینکه خللی در دوستی او با نیرزباخ پدید نخواهد آمد، گفت:" بعد از این قضایا به او تلفن کردم و گفتم ولفگانگ! ما دوست هم می‌مانیم. در این تردید نکن." قیصر افزود:" بعد از هیاهویی که اتفاق افتاد، او به محل زندگی من در زالسبورگ آمد؛ خواستار حمایت شد و گفت اگر تو کمکم نکنی، مجبورم کناره‌گیری کنم. سپس درمورد مبلغی که برای میزبانی واریز شده حرف زدیم و اینکه چطور باید راجع به این موضوع توضیح داد. اما متاسفانه اتفاقات ناراحت‌کننده‌ای رخ داد."

او با اشاره به اینکه تئو سوانسیگر ،رئیس پیشین فدراسیون، اعلام آمادگی کرده تا درمورد ابهامات سوال‌برانگیز این ماجرا افشاگری کند، هم گفت:" من اصلا منظور او را نمی‌فهمم. این روزها کاملا از او ناامید شده‌ام و حال آنکه یک زمانی دوست بودیم. سوانسیگر بود که به دفتر مجله اشپیگل رفت و با گزارش‌هایش این غائله را به پا کرد."

گفتنی است چندی پیش مجله مشهور "اشپیگل" آلمان مقاله‌ای منتشر کرد که در آن ادعا شده بود ابهاماتی در روند دریافت میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ توسط فدراسیون فوتبال آلمان وجود دارد و حتی شواهد موجود از پرداخت رشوه‌ای چند میلیون یورویی به فیفا خبر می‌دهد.

انتشار این مقاله سر و صدای بسیاری در محافل رسانه‌ای ورزشی و غیر ورزشی آلمان به پا کرد و فرانتس بکن‌بائر، ولفگانگ نیرزباخ و تئو سوانسیگر به عنوان اعضای اصلی کمیته برگزاری جام جهانی در آلمان شدیدا تحت فشار افکار عمومی قرار گرفتند. به تازگی حتی پلیس و دستگاه قضایی این کشور نیز وارد عمل شدند تا این پرونده را که اتهام فرار مالیاتی نیز به آن اضافه شده بود، خارج از دادگاه فدراسیون به جریان بیندازند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج