adexo3
۲۶۸۱۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبری: جدایی‌ام از سپاهان کذب است

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص شایعات نقل و انتقالش، گفت: نمی‌دانم چه کسی این صحبت‌ها را مطرح کرده است، اما این را می‌گویم که همه بدانند بنده از فوتبال در سپاهان و زندگی در اصفهان لذت می‌برم و کاملاً راضی هستم.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی برابر نفت تهران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم از تیم‌های خوب کشور هستند و به همین منظور همه بازی زیبایی دیدند، این در حالی است که سرمربی جدید سپاهان اولین بازی بود که روی نیمکت سپاهان می‌نشست.

وی افزود: به دست آوردن این سه امتیاز بسیار با ارزش بود چرا که اولا کادر فنی جدید با پیروزی کار را شروع کردند و ثانیا برای اینکه بتوانیم به نیم‌فصل برسیم باید آرام‌آرام و با پیروزی پیش برویم تا همه بازیکنان به تیم اضافه شوند.

مهاجم سپاهان ادامه داد: تمرینات سپاهان در روزهای اخیر بسیار فشرده شده است و خوشبختانه استیماچ هرآنچه از نظر دانش فنی در اختیار دارد به درستی انتقال می‌دهد، ولی مهم این است که دستورات و تمرینات در زمین مسابقه پیاده شوند.

خلعتبری بابیان اینکه خوشحالم دل هوادارن سپاهان شاد شده است، تصریح کرد: فغانی از بهترین‌های داوری ایران و آسیا است و همواره به درستی سوت می‌زند.

وی در خصوص شایعات نقل و انتقالش گفت: من نمی‌دانم چه کسی این صحبت‌ها را مطرح کرده است، اما این را می‌گویم که همه بدانند بنده از فوتبال در سپاهان و زندگی در اصفهان لذت می‌برم و کاملا راضی هستم و این اخبار کذب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج