اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۵۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلگری: بازیکنانم عملکرد خوبی نداشتند

سرمربی بانوی پیر پس از پیروزی شب گذشته شاگردانش برابر میلان اظهار داشت که تیمش مطمئن عمل کرد تا به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: ماکسیملیانو آلگری پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل روسونری در شب گذشته اظهار داشت که بازیکنان تیمش عملکرد خوبی نداشتند اما تیم مطمئنی نشان داد.

سرمربی روسونری پس از این دیدار در جمع خبرنگاران این طور گفت: دیدار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود میلان خیلی خوب دفاع می‌کرد و در این شرایط نفوذ در لایه‌های دفاعی آنها بسیار سخت بود. امشب شاهد بازی خوبی از بازیکنانم نبودم اما در این بازی تیم مطمئن و مصمم بود که به پیروزی برسد.

مکسی افزود: آنچه در این دیدار برای ما مهم بود پیروزی مقابل میلان و قرار گرفتن بالاتر از آن در جدول کالچو بود. امیدوارم چهارشنبه آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی نتیجه مطلوب را بدست بیاوریم.

آلگری درباره انسجام پیروزی‌های این طور گفت: اکنون به شرایط خوبی رسیدیم زیرا دیدارهای قبلی خود را پیروز میدان بودیم و توانستیم دو دیدار قبلی خود را کلین‌شیت کنیم و این سیر پیروزی را باید حفظ کنیم.

سرمربی بانوی پیر درباره عملکرد بازیکنانش این طور گفت: کلودیو مارکیزیو به همان بازیکنی که ما می‌شناسیم تبدیل شده است. استفانو استورارو و ماریو مانژوکیچ بازی خوبی ارائه دادند. پل پوگبا عملکرد خیلی خوبی داشت و به ما در به ثمر رساندن گل کمک کرد، اما پس از آن بیش‌تر در شلوغی میدان بازی می‌کرد.

آلگری درباره دیبالا که گل پیروزی بخش یووه را زد این طور بیان کرد: من همواره با کیفیت بالای بازی دیبالا متقاعد شده ام، اما اینکه او برای تطبیق خود با اینجا نیاز به زمان داشت طبیعی است. دیبالا در حال رشد کردن است و او توانایی‌های زیادی دارد و بین خطوط بسیار خوب بازی می‌کند. او بازیکن کوشایی است و به یک هافبک مهاجم بزرگ تبدیل شده است. همچنین، او از لحاظ جسمی در حال‌تغییر است و این موضوع را می‌توانید از حرکت پاهایش مشاهده کنید.یوونتوس با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و بالاتر از میلان در رده ششم قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج