اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۹۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اشتباهی که کی‌روش در مورد پولادی کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حمایتی که از یک سرباز کرد او را به جام ملت های آسیا برد اما این بازیکن فعلا قصد بازگشت ندارد و کسی هم سراغ مقصران این اتفاق ناخوشایند را نمی گیرد.

خبرگزاری مهر: کارلوس کی‌روش از نظر کارنامه فوق العاده است و شاید برترین مربی که تاکنون به ایران آمده است، اما او در موضوع اخلاق چندان صحیح عمل نکرده و به نظر می‌رسد خودش باید سرمربی تیم ملی را قضاوت کند و به الفاظی که به کار می‌برد نمره بدهد.

برخی موارد در مصاحبه‌ها به جای خود، ابتدا باید به پایبندی به اصول اخلاقی در عمل اشاره کرد و پرسید که آیا کی‌روش در تیم ملی پایبندی‌های اصول گرایانه داشته است؟ در ماجرای پولادی کی‌روش اصول، قوانین و اخلاق را زیر پا گذاشت و البته چوبش را هم خودش و هم مردم ایران خوردند.

پولادی برخلاف تمامی مردان ایران بدون روشن کردن تکلیف سربازی‌اش به تیم ملی دعوت شد و کی‌روش هم با او مماشات و همراهی کرد تا وی به عنوان سرباز فراری به میلیون‌ها جوان ایرانی بخندد و البته در نهایت همین پایبند نبودن به اصول و قوانین کشور موجب شکست تیم ملی در مسابقات جام‌ملتهای آسیا شد.

صرف نظر از مصاحبه‌های مختلف علیه ترابیان و مربیان مختلف لیگ و وزیر ورزش کشور همین مصاحبه آخر در مورد رحمتی که چالش شخصیت رحمتی را به دنبال داشت هم ایهام‌هایی دارد که قابل بحث است، یا حتی کلمه «ناپدید شویی» که ابهام داشت و کی‌روش آن را به اسدی منتسب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج