اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۹۰۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسکولز: شانس یونایتد برای قهرمانی کم است

هافبک پیشین منچستریونایتد در ادامه انتقادات خود از شیوه بازی این تیم و تاکتیک‌های سرمربی هلندی‌اش، اعتراف کرد شانس شیاطین سرخ برای کسب قهرمانی لیگ برتر کم است.

خبرگزاری تسنیم: پل اسکولز که جزو منتقدان سرسخت تاکتیک‌ها و فلسفه بازی لوئیز فن‌خال است و در اظهارات اخیرش به عنوان کارشناس تلویزیونی بارها از شیوه بازی منچستریونایتد ایراد گرفته است، اعتراف کرد شیاطین سرخ در فصل جاری شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند مگر اینکه تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی افت کنند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا منچستریونایتد برای فتح لیگ به اندازه کافی پتانسیل دارد، اظهار داشت: من صد درصد مطمئن نیستم که من‌یونایتد از عهده این کار برآید و فکر می‌کنم که منچسترسیتی و آرسنال باید به دردسر بیفتند و بازیکنان‌شان را به خاطر مصدومیت از دست بدهند تا من‌یونایتد شانس داشته باشد.

آمارها نشان می‌دهد که در منچستریونایتد بابت هر شوتی که بازیکنان این تیم به سمت دروازه حریف شلیک می‌کنند، توپ باید ۴۷ بار میان آنها پاسکاری شود که بالاترین میزان در میان تمام‌ تیم‌های لیگ برتر است. اسکولز با اشاره به این آمار ادامه داد: این آمار خودش همه چیز را درباره بازی منچستریونایتد در فصل جاری می‌گوید. در تیم ما دو هافبک میانی نزدیک به ۱۰ متر پشت سر هافبک‌های هجومی بازی کنند و آنها با یکدیگر به آسانی پاسکاری می‌کنند. شواین‌اشتایگر مدام در سمت چپ خط دفاع دیده می‌شود. اینکه یک بازیکن هنگام حمله فضایی برای حرکت داشته باشد یا یک پاس بلند بفرستد مشکلی نیست اما زمانی که توپ بیش از اندازه رد و بدل می‌شود و به عقب برمی‌گردد بازی جالبی انجام نمی‌شود. شواین‌اشتایگر بارها توپ را رو به عقب و برای دروازه‌بان می‌فرستد و با این حال هر هفته در ترکیب قرار می‌گیرد. پس سرمربی حتماً باید از بازی‌اش راضی باشد.

اسکولز ادامه داد: از بازیکنی مانند شواین‌اشتایگر که قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا شده، بیشتر از این انتظار می‌رود. بزرگترین هنری که یک هافبک دارد، پیدا کردن فضاهای خالی در زمین حریف است نه در خط دفاعی تیم خودش یا ایفای نقش به عنوان یک دفاع چپ. برای یک هافبک میانه میدان مهمترین مکان برای بازیسازی و سهیم شدن در روند بازی تیمش است. منچستریونایتد شاید از نظر دفاعی عالی کار کرده باشد اما دلیلش این است که این تیم تمرکزش را از حمله برداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج