adexo3
۲۶۹۳۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی مشتری هافبک سابق پرسپولیس

بعد از صحبت‌‌های بهرام افشارزاده و اینطور که از شرایط باشگاه برمی‌آید، تاکنون جدایی جاسم کرار از استقلال تقریباً قطعی شده است.

ایران ورزشی: بعد از صحبت‌‌های بهرام افشارزاده و اینطور که از شرایط باشگاه برمی‌آید، تاکنون جدایی جاسم کرار از استقلال تقریباً قطعی شده است.

مدیران و کادرفنی باشگاه به دنبال بازیکن جایگزین برای کرار هستند تا حداقل مانع از خالی ماندن دست پرویزمظلومی درپست کرار شوند. درهمین راستا مظلومی هم دست به کارشده و گزینه‌های مورد نظر خود برای جایگزینی کرار را به باشگاه معرفی می‌کند چرا که از ابتدا هم که بحث جدایی کرار مطرح شد، تنها شرط مظلومی با این جدایی، موافقت باشگاه با جذب بازیکن دیگری در پست کرار بود.

از باشگاه استقلال شنیده می‌شود اولویت پرویز برای جانشینی کرار، یک هافبک طراح خارجی است اما این نگرانی هم وجود دارد که بازیکنی برای جایگزینی کرار انتخاب شود مثل ریوالدو کارایی لازم را نداشته باشد. به همین دلیل سرمربی استقلال به دنبال هافبکی است که او را بشناسد. شایعات اخیر در مورد علاقه استقلال به گابریل تایید شده و مظلومی از مدیران باشگاه خواسته شرایط جذب این بازیکن فراهم شود.

این در حالی است که ستاره برزیلی سابق پرسپولیس اعلام کرده اگر پیشنهادی از استقلال برسد، آن را رد خواهد کرد(!) داریوش شجاعیان هافبک طراح گسترش فولاد نیز در اولویت بعدی قرار دارد هر چند که مظلومی معتقد است او از لحاظ فنی در اندازه‌های کرار نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج