adexo3
۲۶۹۴۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیدورف: باید به بنیتس زمان داد

هافبک پیشین میلان به صحبت در مورد سرمربی و بازیکن رئال مادرید پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، کلارنس سیدروف که زمانی در رئال مادرید توپ می‌زد، در گفت‌و‌گو با رادیو کوپه اسپانیا شرایط رئال را پس از شکست سنگین برابر بارسلونا در ال کلاسیکو بررسی کرد.

شنبه شب در هفته‌ دوازدهم لالیگا، ر‌ئال‌ ماد‌رید با چهار گل از بارسلونا در زمین خودی شکست خورد. سیدروف در این‌باره گفت: زمانی که ر‌ئال‌ ماد‌رید در ال کلاسیکو شکست می‌خورد، شبیه به یک مراسم تدفین می‌شود. این شکست‌ها، دردناک هستند ولی باید با هم متحد شد تا از این وضعیت رهایی یافت. فو‌تبا‌ل ورزشی گروهی است و همه مسئول هستند. باید از خود انتقاد کرد و به دنبال راه‌حل در داخل تیم بود و نباید در بیرون به دنبال آن گشت.

هافبک پیشین میلان درباره آینده ر‌ئال‌ ماد‌رید معتقد است: ر‌ئال‌ برای کسب جام‌های مختلف می‌جنگد و تنها یک سال و نیم از قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا می‌گذرد. به این تیم اعتقاد زیادی دارم. آنها بازیکنان سطح بالایی دارند و با تجربه هستند. باید سرشان را با افتخار بلند کنند و در لیگ بجنگندند و به عنوان یک تیم محبوب، به کارشان در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهند.

سیدروف درباره رافائل بنیتس گفت: دو بار با تیمی نه چندان قوی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. باید به او زمان داد و از آن حمایت کرد.

او همچنین درباره کریستیانو رونالدو معتقد است: رونالدو باید در صحبت‌هایش تغییر ایجاد کند. باید واضح حرف بزند. اکنون رهبران تیم به همراه مربی و رییس باشگاه، باید تیم را به جلو ببرند.

آندرس اینیستا پس از تعویض در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مورد تشویق هو‌اد‌ا‌ران مادریدی قرار گرفت. سیدروف در این‌باره گفت: تشویق او به حق بود. آندرس درباره اسپانیا و ورزش اسپانیا خوب صحبت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج