adexo3
۲۶۹۷۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تلاش یووه،‌ سیتی و یونایتد برای صعود

امشب چهره‌ برخی از تیم‌های صعود کننده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: هفته پنجم لیگ قهرمانان امشب پیگیری می‌شود که تیم‌ها در گروه‌های A تا D برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف حریف‌شان می‌روند و تیم‌های سوم نیز امیدوار به لغزش تیم‌های بالاتر از خود هستند تا شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشند.

گروه A

«رئال مادرید» پس از شکست سنگین برابر بارسلونا در هفته دوازدهم لالیگا به دنبال پیروزی برابر «شاختار دونتسک» اوکراین است تا علاوه بر تثبیت صدرنشینی، خودش را از بحران خارج کند. رئال دو هفته پیاپی را در لالیگا با شکست پشت‌سر گذاشته است. تیم اسپانیایی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است اما شاختار در هفته چهارم با غلبه بر مالمو توانست به نخستین امتیازهایش دست یافت. آنها باید برابر رئال پیروز شوند تا همچنان به صعود به مرحله بعدی امیدوار باشد.

در دیدار رفت، کریم بنزما ابتدا دروازه تیم اوکراینی را باز کرد و سپس کریستیانو رونالدو با هت تریک در نیمه دوم، علاوه بر تثبیت پیروزی رئال، برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان با ۸۰ گل شناخته شد. شاختار که در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکرده است، ۱۲ بازی اخیرش در کشور را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

کوچر و سرنا از شاختار، این بازی را به دلیل محرومیت از دست دادند و در رئال مادرید نیز سرخیو راموس، مارسلو و آلوارو آربلوا را به علت آسیب دیدگی در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

«مالمو» و «پاری سن ژرمن» نیز دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند. پاریسی‌ها تنها به یک پیروزی نیاز دارند تا جایگاه خود را تثبیت کنند و به جمع ۱۶ تیم برتر اروپا بپیوندند اما در مقابل، مالمو با شکست PSG می‌تواند به صعود از گروه امیدوار باشد.

پاری سن ژرمن تاکنون هفت امتیاز کسب کرده در مقابل مالمو با سه امتیاز، قعرنشین است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به نفع پاریسی‌ها تمام شد. داوید لوییس، مدافع پاری سن ژرمن، تنها بازیکن محروم این دیدار است.

گروه B

در این گروه تیم‌ها با فاصله نزدیک برای صعود به مرحله بعد در حال رقابت هستند. در حساس‌ترین دیدار، «منچستریونایتد» میزبان «آیندهوون» هلند است. یونایتد صدرنشین با یک پیروزی می‌تواند از صعودش مطمئن شود اما کار آسانی برابر آیندهوون نخواهد داشت. تیم هلندی تنها یک امتیاز با یونایتد اختلاف دارد و با تفاضل گل بهتر نسبت به ولفسبورگ در رتبه دوم قرار دارد. در دیدار رفت ممفیس دیپای ابتدا دروازه آیندهوون را باز کرد اما در نهایت، بازی را دو بر یک واگذار کرد. یونایتدها از مارس سال ۲۰۱۳ در خانه خود تاکنون شکست نخورده‌اند و از هشت بازی، هفت بار پیروز، یک بار برابر حریفان متوقف شدند. آخرین پیروزی آیندهوون در انگلیس به فصل ۰۸-۲۰۰۷ اروپا بازمی‌گردد. آن‌ها موفق شدند با یک گل تاتنهام را شکست دهند. مایکل کریک در بازی دوستانه انگلیس برابر اسپانیا مصدوم شد و در این دیدار حضور نخواهد داشت. همچنین آنتونیو والنسیا هنوز در حال سپری کردن دوران نقاهت خود است.

دیگر دیدار این گروه را «ولفسبورگ» و «زسکا مسکو» برگزار می‌کنند. تیم روسیه‌ای با چهار امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد و می‌تواند به حضور در لیگ اروپا امیدوار باشد.

گروه C

مردان دیگو سیمئونه پشت سر بنفیکای پرتغال قرار دارند. «اتلتیکو مادرید» با کسب یک امتیاز برابر «گالاتاسرای» می‌تواند در جمع ۱۶ تیم برتر حضور داشته باشند اما در مقابل، تیم ترکیه‌ای با پیروزی، امید به صعودش حفظ خواهد شد. اتلتیکو در بازی رفت با دو گل آنتوان گریزمان در زمین گالا پیروز شد. این دیدار برای فرناندو تورس اهمیت زیادی دارد. او می‌تواند صدمین گلش را برای تیم اسپانیایی به ثمر برساند.

در دیگر دیدار گروه، «آستانه» میزبان «بنفیکا» صدرنشین است. این تیم با دو امتیاز در قعر جدول حضور دارد و شانسی برای صعود به مرحله حذفی را ندارد.

گروه D

«یوونتوس» و «منچسترسیتی» مهم‌ترین دیدار گروه را برگزار می‌کنند. سیتی شنبه شب برابر لیورپول در زمینش شکست سنگینی را متحمل شد و چهار بر یک بازی را واگذار کرد. سیتی در حالی به تورین سفر کرده است که با یک پیروزی می‌تواند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

یوونتوس با هشت امتیاز و با یک اختلاف نسبت به سیتی، در رتبه دوم قرار دارد و در دیدار رفت هم دو بر یک مقابل این تیم پیروز شده بود. همچنین یوونتوس در سری A موفق به شکست میلان شد و در تلاش است در لیگ قهرمانان نیز پیروز شود تا برای صعود خیالش راحت شود.

در دیگر بازی این گروه «سویا» مهمان «مونشن گلادباخ» است. تیم اسپانیایی که شانس کمی برای صعود دارد، فقط باید پیروز شود. همچنین نتیجه دیگر دیدار گروه در صعود این تیم تاثیرگذار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج