adexo3
۲۷۰۷۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رد پای قلعه نویی در لیگ یک

جدایی قلعه نویی از استقلال در پایان لیگ چهاردهم او را به گزینه اصلی بسیاری از نیمکت های لیگ برتری تبدیل کرد.

هفته نامه تماشاگران امروز: جدایی قلعه نویی از استقلال در پایان لیگ چهاردهم او را به گزینه اصلی بسیاری از نیمکت های لیگ برتری تبدیل کرد. قلعه نویی به تیم های زیادی نزدیک شد و حتی مقطعی به ملوان رفت اما در نهایت تصمیم گرفت فصل جدید را بدون تیم آغاز کند. به نظر می رسید او، خیلی زود جای اولین مربی اخراجی لیگ برتر را بگیرد اما حتی بعد از برکناری فرکی و نزدیک شدن تونی به اخراج، حضور قلعه نویی در اصفهان و تبریز زیاد جدی نشد.

سرمربی سابق استقلال با وجود رابطه نزدیک با بعضی از اعضای هیات مدیره سپاهان، دورخیزی برای حضور در این باشگاه نداشت و فعلا در سکوت خبری به سر می برد. شاید ریشه دوری موقت ژنرال و لیگ برتر، در شمال کشور باشد.

دوستی با پرهام

مهدی پرهام، مشتری همیشگی استقلال و مالک نساجی، رابط قلعه نویی و لیگ یک بود. پرهام سال ها قبل، به واسطه دوستی با امیدوار رضایی به استقلال نزدیک شد و گفته شد به این تیم کمک مالی هم کرده است.

پرهام که با قلعه نویی دوستی نزدیکی پیدا کرده، او را به عنوان مشاور مدیرعامل به نساجی برد. قلعه نویی در بعضی بازی های نساجی هم حاضر بود اما خیلی زود حضورش در این باشگاه کمرنگ شد و از طریق پرهام، با برادران حسن زاده آشنایی پیدا کرد.

مالک های تیم «خونه به خونه» بابل که همه خصوصیات یک باشگاه خوب برای قلعه نویی را داشتند.

پدیده جدید

فصل پیش، خونه به خونه با سرمایه گذاری سنگین و خرید بازیکنانی مثل نیکبخت، برجلو و علیرضا محمد در لیگ دو شرکت کرد. آنها فصل را با فرشاد پیوس شروع کردند و بعد از مدتی، فرهاد کاظمی را به تیم شان بردند. با وجود خریدهای پر سروصدا و سرمایه گذاری سنگین، خونه به خونه، در گروه چهار لیگ دو، چهارم شد و نتوانست به لیگ یک برسد؛ مسئله ای که پروژه مدیران باشگاه را متوقف نکرد و آنها با خرید امتیاز بهمن شیراز، امسال در لیگ یک شرکت کردند.

خونه به خونه این فصل اکبر میثاقیان را به عنوان سرمربی انتخاب کرده و فعلا در رده سوم لیگ یک، شانس زیادی برای رسیدن به لیگ برتر دارد.

ورود پرماجرا

در صورت صعود خونه به خونه به لیگ برتر، بعید است اکبر میثاقیان مربی مورد نظر مالک های این باشگاه برای حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران باشد.

علی امیری، معاون پیشین استقلال و یکی از افرادی که اوایل فصل به همراه قلعه نویی، فتح الله زاده و پرهام به ترکیه سفر کرد، عضو هیات مدیره خونه به خونه شده و اکبر محمدی، دستیار قلعه نویی در ملوان هم به عنوان مربی جدید به این باشگاه رفته است. در حال حاضر دوستان قلعه نویی در خونه به خونه بیشتر از دوستان میثاقیان هستند.

سرمایه گذاری بزرگ

مدیران خونه به خونه علاوه بر تیمداری، روی ساخت و ساز سرمایه گذاری کرده اند. فصل پیش برخی معتقد بودند که تمرکز قلعه نویی روی فعالیت های اقتصادی باعث شد تیمش عملکرد قابل دفاع نداشته باشد. شایعاتی درباره سرمایه گذاری قلعه نویی در برج های دو قلوی برادران حسن زاده وجود دارد و حتی اگر همه این شایعات غلط باشند، حضور در خونه به خونه می تواند در پرونده های تجاری هم به او کمک کند.

قلعه نویی در این یک سال، فعالیت های تجاری اش را به سرانجام می رساند و بعد از آن، روی نیمکت تیمی می نشیند که علاوه بر دست و دلبازی، می تواند فعالیت های اقتصادی او را هم جلو ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج