جاباما
۲۷۱۳۸۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند: جاسم کرار بازیکن خوبی است

سرمربی باشگاه گسترش فولاد گفت: کرار بازیکن خوبی است و من هم نسبت به او شناخت کافی دارم اما هنوز با باشگاه گسترش در خصوص جذب او صحبتی انجام ندادم.

خبرگزاری فارس: سرمربی باشگاه گسترش‌فولاد گفت: کرار بازیکن خوبی است و من هم نسبت به او شناخت کافی دارم اما هنوز با باشگاه گسترش در خصوص جذب او صحبتی انجام ندادم.

فراز کمالوند در گفت‌وگویی در خصوص پیشنهادش برای جذب جاسم کرار هافبک استقلال که امروز قراردادش را با این تیم فسخ کرد، در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: هنوز چنین درخواستی را به مسئولان باشگاه ارائه نکرده‌ام و قرار است فردا جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه برگزار کنیم که البته این جلسه در خصوص موضوع جذب کرار نخواهد بود و قرار است در مورد کلیات باشگاه گسترش‌فولاد در این جلسه بررسی‌ها و صحبت‌های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: کرار بازیکن خوبی است و من هم نسبت به او شناخت کافی دارم اما هنوز با باشگاه گسترش در خصوص جذب او صحبتی انجام ندادم. انشاءالله اگر در روزهای آینده این صحبت‌ها جدی‌تر شود، حتما در این مورد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

کمالوند در مورد اینکه آیا کرار برای نیم‌فصل مدنظر او قرار دارد یا خیر، گفت: باید ابتدا با باشگاه صحبت کنم. اما اینکه او را به صورت رسمی برای پیوستن به گسترش معرفی کرده باشم، صحت ندارد.

سرمربی گسترش‌ فولاد در مورد اینکه کرار گفته بود امکان همکاری با تیم کمالوند برایش مقدور نیست، گفت: هنوز با کرار صحبت نکرده‌ام. اجازه دهید ابتدا با او صحبت کنم و سپس در این خصوص به اظهار نظر بپردازم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      به خودت زحمت نده ایشون سال بعد کلا نمیتونه تو ایران فوتبال بازی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج