adexo3
۲۷۱۳۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: تا انتها بر سر قهرمانی می جنگیم

رئال مادرید موفق شد در زمین ایبار با دو گل بیل و رونالدو پیروز شده و فاصله ۶ امتیازی خود با بارسلونای صدرنشین را حفظ کند.

ورزش سه: رئال مادرید موفق شد در زمین ایبار با دو گل بیل و رونالدو پیروز شده و فاصله ۶ امتیازی خود با بارسلونای صدرنشین را حفظ کند.

رئال پس از دو باخت متوالی در لالیگا مقابل سویا و بارسلونا، چهارشنبه گذشته در زمین شاختار و در لیگ قهرمانان به پیروزی ۴-۳ دست یافته بود و پیروزی امشب نیز کمک کرد تا کهکشانی ها از لحاظ روحی وضعیت بهتری پیدا کنند.

رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری خود گفت:"این یک پیروزی تیمی بود. بردی که نتیجه تلاش همه بازیکنان داخل زمین و نیز کسانی بود که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند.لوکاس و بنزما هم که وارد بازی شدند تلاش خوبی از خود نشان دادند و کمک کردند تا سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. خوشبختانه توانستیم به دو ناکامی قبلی خودمان در لالیگا، در بازی امشب و نیز بازی مقابل شاختار واکنش خوبی نشان دهیم."

بنیتس در مورد عملکرد خامس و کریستیانو رونالدو گفت:" خامس امشب یک بازی استثنایی را انجام داد و از او کاملا راضی هستم. رونالدو هم گلزنی کرد و هم موقعیت گل خلق کرد. او همانند دیگر بازیکنان، تمام تلاشش را کرد و هر چه در توان داشت در زمین گذاشت."

فاصله ۶ امتیازی با بارسلونا:" هنوز در ماه نوامبر هستیم و دو سوم از فصل باقیمانده. تا به امروز در هر هفته غایبانی داشته ایم و بازی ها نیز دشوارتر از قبل می شوند. تیم بزرگی داریم و تا انتهای فصل به مبارزه برای قهرمانی ادامه می دهیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج