۲۷۱۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نه برهانی می‌رود نه فخرالدینی

نه تنها پرویز مظلومی قصد ندارد بازیکنی را در نیم فصل از ترکیب استقلال کنار گذارد بلکه می‌خواهد با حفظ ترکیبی که اکنون می‌بینیم تیمش را تقویت کند.

ایران ورزشی: نه تنها پرویز مظلومی قصد ندارد بازیکنی را در نیم فصل از ترکیب استقلال کنار گذارد بلکه می‌خواهد با حفظ ترکیبی که اکنون می‌بینیم تیمش را تقویت کند. از استقلال خبرهای ضد و نقیضی پیرامون کنار گذاشتن آرش برهانی و میلاد فخرالدینی به دلیل مسائل حاشیه‌ای به گوش می‌رسد که با واقعیت همخوانی ندارد...

انگار منافع بعضی‌ها در میان است که طی روزهای اخیر شایعه اخراج برهانی و فخرالدینی را مطرح کرده‌اند و خبرش را هم از داخل باشگاه به بیرون داده‌اند و برخی سایت‌ها نیز به آن پرداخته‌‌اند. انگار برای بعضی‌ها جدایی برهانی از استقلال منفعت دارد که اینگونه خبرها را به دوستان‌شان می‌دهند.

اخیرا شایعه‌ای از درون استقلال می‌شنویم دال بر اینکه پرویز مظلومی می‌خواهد در نیم فصل بازیکنانی را کنار بگذارد که در راس آن آرش برهانی و میلاد فخرالدینی قرار دارند. می‌گویند آرش به دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی در لیست خروجی قرار گرفته و میلاد فخرالدینی به دلیل اعتراض به مشکلات مالی باشگاه استقلال و عقب افتادن حقوقش. این خبرها برای آن است تا شاید جا برای دیگران باز شود اما سرمربی استقلال نمی‌خواهد این بازیکنان را از لیست کنار بگذارد و تمام هدفش تقویت تیم است.

در واقع دلیلی هم به کنار گذاشتن این بازیکنان نیست. استقلال در خط حمله با کمبود مهاجم روبه‌رو است و از طرفی آرش برهانی باری روی دوش این تیم نگذاشته و همواره در مقابل نیمکت‌نشینی‌هایش سکوت کرده و یک عنصر کاملا در خدمت تیم محسوب می‌شود.

به مصاحبه‌های برهانی در مواجهه با این سوال که آیا از نیمکت‌نشینی ناراحتی ندارد، خوب توجه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که آرش تا چه اندازه بر اصول پایبند است و نمی‌خواهد برای تیمش حاشیه‌ای ایجاد کند. از سویی رفتن میلاد فخرالدینی نیز به سود استقلال نخواهد بود و پرویز مظلومی نیز علاقه‌ای به جدایی این بازیکن ندارد.

هر قدر هم که سرمربی استقلال بابت آن اشتباه بزرگی که در دربی رخ داد از میلاد رنجیده خاطر باشد اما ریسک کنار گذاشتن چنین بازیکنی را به جان نخواهد خرید.

فخرالدینی بازیکنی است که حالا‌حالاها می‌تواند به کار استقلال آید و در ترکیب آبی‌ها به میدان برود. حال تصور کنید میلاد را اگر بیرون بگذارند آیا اساسا بازیکنی با تجربه و تاثیرگذاری او هست که جذب شود؟ مشکلات مالی را هم که در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که اصولا کنار گذاشتن این بازیکن به صرفه نیست. حال چرا برخی با استقلال چنین می‌کنند شاید ریشه در همان اهداف شخصی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج