adexo3
۲۷۲۵۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مطهری: به شایعه توافقم با استقلال خندیدم!

مهاجم ملی پوش نفت تهران گفت: تا زمانی که آنها به ما اعلام نکنند نمی توانیم به اردوی تیم ملی برویم.

کاپ: امیر ارسلان مطهری در رابطه با عدم همراهی اش با کاروان تیم امید در سفر به ترکیه اظهار داشت: بعد از اینکه من علیاری و دانشگر از باشگاه نفت به تیم امید دعوت شدیم مسئولان باشگاه با ما تماس گرفتند و اعلام کردند اجازه نداریم اردوی تیم را ترک کنیم. به هر حال ما در اختیار باشگاه هستیم و نمی توانیم بدون اجازه مسئولان نفت به اردوی تیم ملی برویم.

وی درباره اینکه ممکن است این اتفاق در نهایت به خط خوردنش از رقابت های مقدماتی المپیک ختم شود، عنوان کرد: من چاره ای ندارم. وقتی که با باشگاه نفت قرارداد امضا کردم پس باید تابع تصمیمات این باشگاه باشم. اصلا نمی دانم این مخالفت تصمیم کدام یک از مسئولان یا اعضای کادر فنی است. اما تا زمانی که آنها به ما اعلام نکنند نمی توانیم به اردوی تیم ملی برویم.

مهاجم نفت تهران در واکنش به شایعه توافقش با استقلال برای نیم فصل دوم تصریح کرد: وقتی این خبر را شنیدم فقط خندیدم. هنوز به نیم فصل نرسیدیم چطور نوشته اند من می خواهم به استقلال بروم. اینها شایعه ای بیش نیست و من هم نمی خواهم خیلی ذهنم را درگیر این مسائل کنم.

مطهری همچنین افزود: تا به الان که با شما صحبت می کنم هیچ بحثی در این خصوص انجام نشده و نمی دانم شایعه از کجا آب می خورد. طبیعی است که اگر هر باشگاهی مرا بخواهد باید درخواستش را به مسئولان باشگاه نفت ارائه کند. چون من با این باشگاه قرارداد دارم.

وی در پایان درباره وضعیت نفت در تعطیلات لیگ گفت: بعد از تساوی مقابل پرسپولیس کادر فنی به تمامی بازیکنان سه روز استراحت داد. ما از فردا تمرینات خود را دوباره آغاز می کنیم تا برای بازی های پیش رو به خصوص دیدار مقابل فولاد در هفته چهاردهم آماده شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج