adexo3
۲۷۳۰۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعتراض برانکو به زمین بی‌کیفیت در کیش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تمرین تیمش در زمین شماره ۲ ورزشگاه المپیک کیش معترض است و حتی نمی‌خواست تیمش در این زمین تمرین کند.

خبرگزاری فارس: به دلیل بازی شاهین کیش در لیگ دسته دو زمین شماره یک ورزشگاه المپیک کیش در تمرین امروز صبح در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار نگرفت و بازیکنان این تیم مجبور شدند برای انجام تمرین به زمین شماره ۲ مجموعه المپیک کیش بیایند.

زمین شماره ۲ اما کیفیتی بسیار نامناسب دارد که این مسئله باعث اعتراض شدید برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به این مسئله شده است.

برانکو در صحبتی با محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض شدید خود را نسبت به این زمین بی‌کیفیت اعلام کرد و حتی به سرپرست تیم اعلام کرد به دلیل جلوگیری از مصدومیت بازیکنان قصد ندارد تمرین کامل را در زمین شماره ۲ انجام دهد.

برانکو به قدری از این مسئله ناراحت است که به محمود خوردبین اعلام کرده اگر قرار است به تیم زمین ندهند همین امشب به تهران بازگردند.

پیرو همین مسئله محمود خوردبین با محمود پازوکی رئیس هیأت فوتبال جزیره کیش تماس گرفت و قرار است مساعدت لازم با پرسپولیسی‌ها صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج