۲۷۳۰۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آزمون: طارمی سزاوار توهین نیست

جراحی پلیپ بینی در مونیخ هم باعث نشده تا جویای احوال دوست صمیمی‌اش نباشد. سردار حتی در روزهای جراحی هم حواسش به مهدی طارمی هست.

جراحی پلیپ بینی در مونیخ هم باعث نشده تا جویای احوال دوست صمیمی‌اش نباشد. سردار حتی در روزهای جراحی هم حواسش به مهدی طارمی هست. او از انتقادهایی که به بازی طارمی شده ناراحت است و در حمایت از مهاجم پرسپولیس حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. آزمون که باید حدود ۲۵ روز استراحت کند، از جراحی در مونیخ می‌گوید و البته مهدی طارمی که دوستی صمیمانه‌شان باعث شده تا لقب دوقلوهای جدید فوتبال ایران را به نام خود ثبت کنند. او در مونیخ به سؤالات ما پاسخ داده است:

جراحی چطور بود؟
سخت. اصلاً دوست نداشتم که جراحی کنم ولی باید این کار را انجام می‌دادم. پلیپ بینی که مربوط به مدت‌ها قبل می‌شد برای تنفسم اختلال ایجاد می‌کرد و به همین خاطر هم بود که برخی اوقات تعویض می‌شدم.

یعنی یکی از دلایل تعویض‌هایت همین بود؟
دقیقاً. در برخی لحظات بازی تنفس برایم مشکل می‌شد. نمی‌توانستم درست بدوم و متأسفانه برخی نیز از من انتقاد می‌کردند. فقط خانواده‌ام این موضوع را می‌دانستند. در نهایت مشکلم را با پزشکان روستوف در میان گذاشتم. آنها به من گفتند که اگر مشکل تنفسی‌ات را حل نکنی شاید برای قلبت هم مضر باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم پلیپ بینی‌ام را جراحی کنم تا مشکلم تا حدودی حل شود.

چند روز نمی‌توانی تمرین کنی؟
فکر می‌کنم حدود 20 تا 25 روز. باشگاه روستوف به دلیل تعطیلات نیم فصل لیگ روسیه، از چند ماه قبل برای من وقت جراحی در مونیخ را رزرو کردند تا به آلمان بروم و مشکلم را حل کنم. خدا را شکر چهارشنبه جراحی کردم و حالا هم شرایطم بهتر از قبل شده است.

در مورد مهدی طارمی دوست صمیمی‌ات حرف بزنیم؟
نمی‌دانم چرا این‌قدر از او انتقاد می‌کنند و مثل آوار روی سرش خراب می‌شوند. مهدی مهاجم توانمندی است و به نظرم در لیگ ایران همتا ندارد و مثل او در لیگ ایران نداریم. مهدی روی زمین و هوا تأثیرگذار است و به نظرم حقش نیست که این همه انتقاد و توهین بشنود.

فکر می‌کنم در روزهای قبل طارمی بیش از حد تحت فشار قرار گرفته.
همین‌طور است. من که با او تماسی نداشتم اما قبل از جراحی و پس از آن هم اخبار فوتبال ایران را پیگیری کردم و فهمیدم که او چقدر تحت فشار است. نمی‌دانم چرا اما یادمان نرود که طارمی آقای گل فعلی لیگ ایران است و در این 3 ماه اخیر آمار فوق‌العاده‌ای در گلزنی برای پرسپولیس و تیم ملی رقم زده. من باید از او دفاع کنم. حتی اگر بهترین دوست فوتبالی‌ام هم نبود این حرف‌ها را می‌زدم. باور کنید مهدی مهاجم فوق‌العاده‌ای است و این مساله حتی به هواداران پرسپولیس هم ثابت شده. نباید به خاطر یکی دو بازی و خراب کردن یک پنالتی، بهترین مهاجم لیگ را نابود کنیم. بهترین بازیکنان فوتبال جهان هم پنالتی خراب کرده‌اند. دیگر روی دست مارادونا داریم که در جام جهانی پنالتی‌اش را به دست‌های دروازه‌بان کوبید؟ طارمی هم یک بازیکن است و به همین دلیل از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که مثل گذشته از او حمایت کنند و تنهایش نگذارند. او حتی در شرایطی که روزش هم نیست یک بازیکن مؤثر محسوب می‌شود و حسابی مدافعان حریف را آزار می‌دهد.

کی به ایران برمی گردی؟
تا چهارشنبه آلمان هستم و سپس به ایران برمی گردم تا دوران استراحت را سپری کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج