adexo3
۲۷۳۳۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: سقوط نمی‌کنیم!

سرمربی تیم بحران‌زده چلسی بابت سقوط تیمش از لیگ‌برتر نگران نیست.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو پس از هشتمین شکست فصل تیمش در بازی خانگی هفته پانزدهم لیگ‌برتر انگلیس، احتمال سقوط تیم رده چهاردهمی‌اش را ناممکن دانست.

او که تا چند هفته پیش از قهرمانی چلسی حرف می‌زد، با این جملات ثابت کرد به ماندن تیمش در پایان فصل جاری لیگ‌برتر راضی است. مورینیو گفت: بسیار نگران هستم؛ درست مانند قبل از بازی چون در جایگاه مناسبی نیستیم. ما سقوط نمی‌کنیم. برمی‌گردیم، پیروز می‌شویم و به جایگاه خاص خودمان برمی‌گردیم. حالا هدف ما برای اتمام فصل در جمع ۴ تیم برتر بسیار دشوار شده است.

آقای خاص از عدم تطابق رویاهای قبل از بازی با نتیجه نهایی جدال با بورنموث حرف زد و ادامه داد: قبل از بازی با خودم فکر می‌کردم با برتری در این رقابت، راه پیروزی در ۳،۴ مسابقه آینده و بهبود شرایط درپایان ماه دسامبر فراهم می‌شود. این باخت ما را در منطقه خطرناکی قرار نمی‌دهد و هدف‌مان نه نبرد برای بقا بلکه حضور در جمع ۴ تیم برتر است و شاید بهتر باشد در شرایط فعلی به قرار گرفتن در زمره ۶ تیم ابتدای جدول راضی باشیم.

مورینیو درباره شرایط بازی گفت: به ویژه به خاطر نمایش نیمه دوم لایق شکست نبودیم. چیزی بیش از حد عادی برای پیروزی جنگیدیم. داور اشتباهات تاثیرگذاری داشت اما به هرحال این مسائل جزئی از فوتبال است. وقتی به فکر بسته نگه داشتن دروازه بودیم، بورنموث از فرصت استفاده کرد و گل زد. یک خطای هند حریف و پنالتی برای ما نادیده گرفته شد، با این حال همان‌طور که گفتم چنین رخدادهایی بخشی از فوتبال محسوب می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج